Dit Navn: René
Dit Minecraft Navn: RMJ1984
Alder: 26
Sted: Nordjylland
Interesser: Spil, computer, minecraft, MW2
Minecraft erfaring: Ja jeg har spillet meget mincraft på multiplayer.
Hvor har du hørt om crafters.dk: Nej jeg fandt den på minecraft.dk
Venner på serveren? Nej men vi er måske 4-5 der joiner den sune1269, DKMaxi, jeppe5366,acer444 og raswarre
Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil prøve noget nyt noget og så var jeg list træt af den owner på den anden server jeg spillede på han pissede mig virklig af.
Har du læst og forstået reglerne? Ja det har jeg og jeg er enig med jeres regler
Ansøgning Om VIP DKMaxi
- kirkhammer
Re: Ansøgning Om VIP DKMaxi
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)Dit Navn: René
Dit Minecraft Navn: RMJ1984
Alder: 26
Sted: Nordjylland
Interesser: Spil, computer, minecraft, MW2
Minecraft erfaring: Ja jeg har spillet meget mincraft på multiplayer.
Hvor har du hørt om crafters.dk: Nej jeg fandt den på minecraft.dk
Venner på serveren? Nej men vi er måske 4-5 der joiner den sune1269, DKMaxi, jeppe5366,acer444 og raswarre
Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil prøve noget nyt noget og så var jeg list træt af den owner på den anden server jeg spillede på han pissede mig virklig af.
Har du læst og forstået reglerne? Ja det har jeg og jeg er enig med jeres regler
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
PS: nu ved jeg at dit minecraft navn ikke er RMJ1984 så du har sikkert "glemt" at udfylde de 3-4 første spørgsmål gør lige det og udfyld dine svar bedre og mere fyldest gørende.
The kirkhammer has spoken.
- Rekalty
Tilføjelse... Halvdelen af punkterne har du ikke engang ændret "Rene"
- Wufei
Det er ikke bare pinligt, men direkte dovenskab og spild af vores tid. Du skal nok ikke forvente at din ansøgning bliver godkendt, selv ved en revidering!
"This is why we are here, because this little blue diamond has 1562 uses!"
E = MineCraft² | That guy with the rocks.
E = MineCraft² | That guy with the rocks.
- andreas1xd
han har jo bare copy pastet