Hvad kalder du dig?
Mit navn er Adam
Og jeg går generelt under seudonymet "Rabjerg", dette er ligeledes mit Ingame nick.
Hvor ung/gammel er du så?
Jeg er 22 somre gammel, født i 80'erne.
Hvor holder sådan en flot fyr til?
Dresden, Tyskland (1 stk ægte udenlandsdansker.)
Nogle erfaringer med Minecraft?
Tjooo, jeg startede for snart et år siden, lidt før Halloween opdateringen kom. Siden da har jeg spillet on/off afhængi af hvor meget tid kæresten gav mig. Næsten kun SSP idet jeg ikke havde tid til at spille på en fast server.
Og hvorfor vil DU så gerne spille på netop crafters.dk serveren?
Det er der mange grunde til, men lade os starte med den vigtigste: "Dansk!".
Som udenlandsdansker så får man nogle gange en bette smule hjemve, og vil bare gerne tale med andre på sit modersmål, og dyrke en fælles interesse med andre danskere.
Og er der andre grunde?
Self. er der det!
Det er jo den største danske server, fuld af hygge, gode projekter og er velorganiseret.
Hvad kan du bidrage med?
I det at jeg på arbejdet laver meget organisatorisk og planlægnings arbejde, så vil jeg gerne spænde lidt af i fritiden, og ikke lave de stor projekter, men gerne være en del af et stort projekt. Jeg kan tage imod kritik, anvisninger og udføre gerne relativt monotone opgaver, så længe de er en del af et større billede.
Derudover hygger jeg mig meget med landskabs formning, at fjerne eller skabe bakker, floder, åer, stier og andre måder at forskønne landskabet.
Vi må bare vide mere om dig, du er jo sådan et fantastisk interessant menneske!? *pffffff*
Er hardware og software entusiast, samt gamer og pjattet med små projekter.
Proffesionelt arbejder med udvikling/konstruktion af højeffekt omformere.
Min fritid går med forskellige ting, lidt afhængi af humør, cykler, gamer, modder, skruer ting fra hinanden, skruer dem sammen igen.
Men et er sikkert en god øl med vennerne siger jeg aldrig nej til. Og med den fantastiske ølkultur man har her i tyskland så er det umuligt at sige nej når nogle tilbyder dig en.
Bonus info:
Har og bruger gerne mic til at kommunikere ingame, både for at forbedre spiloplevelsen, men også gerne til en hyggesnak.
Jeg er Online ugen over 18:00-23:30 Gmt +1.
har gennemlæst reglerne et par gange, og vil da følge dem til punkt og prikke.
Kender (tror jeg da) ikke nogle som Pt spiller på crafters, men kender en del som spiller MC.
Jeg takker for jeres opmærksomhed, og håber på et svar snarest muligt.
-Adam
Må jeg lege med?
- xcanner
Re: Må jeg lege med?
Godkendt, hop på serveren og få en test på reglerne
It's all about the community
- Rabjerg
Super, ser frem til at spille med jer.
Jeg kigger forbi omkring 18:00-19:00 gmt+1.
Skal lige hjem fra job n' stuff.
Jeg kigger forbi omkring 18:00-19:00 gmt+1.
Skal lige hjem fra job n' stuff.
- Zirtel
- Rabjerg
Netop, the one and only.
Kan sige at jeg nød min første dag på serveren.
Kan sige at jeg nød min første dag på serveren.