Dit Navn: Peter Frigaard
Dit Minecraft Navn: Bambi2812
Alder: 13
Sted: Århus
Interesser: en del minecraft, wow og Call of Duty 2 : modern warfare
Minecraft erfaring: Ja jeg har spillet minecraft før, både Singleplayer og multiplayer har arbejdet lidt med pistons, har lavet en elevator og mange andre forskellige ting
crafters.dk: Gennem venner
Venner på serveren : Ja Carlotobias, Minejoké mm..
Hvorfor vil du joine vores server: Mine venner spiller på denne server og vil også gerne joine denne, fordi den ser mega god ud. de er i gang med at lave en by som jeg gerne vil bidrage til.
Har du læst og forstået reglerne? ja jeg har læst og forstået regler
app
- kirkhammer
Re: app
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)Dit Navn: Peter Frigaard
Dit Minecraft Navn: Bambi2812
Alder: 13
Sted: Århus
Interesser: en del minecraft, wow og Call of Duty 2 : modern warfare
Minecraft erfaring: Ja jeg har spillet minecraft før, både Singleplayer og multiplayer har arbejdet lidt med pistons, har lavet en elevator og mange andre forskellige ting
crafters.dk: Gennem venner
Hvorfor vil du joine vores server: Mine venner spiller på denne server og vil også gerne joine denne, fordi den ser mega god ud. de er i gang med at lave en by som jeg gerne vil bidrage til.
Har du læst og forstået reglerne? ja jeg har læst og forstået regler
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
The kirkhammer has spoken.
- miscje
Re: app
Det skulle han gerne være fra i dag af. Men VIP eller ej - så er han "ven på serveren".Sogic wrote:carlotobias er ikke VIP på serveren?bambidrengen wrote: crafters.dk: Gennem venner
You stay classy