Dit Navn: Daniel Marott
Dit Minecraft Navn: dani5649
Alder: 16
om mig selv: jeg hedder daniel er 16 år har lyst hår og blå øjne. jeg bor lidt uden for silkeborg og går på htx.
jeg er en flink fyr og elsker at bygge med mine venner:)
Sted: midtjylland
Interesser: Spil, computer, minecraft, sport og venner
Minecraft erfaring: jag har spillet lige siden minecraft udkom og spiller det tit:) og har spillet på mange server
Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem en ven der selv er spiller på servern ( simoni )
Venner på serveren? Skriv deres in-game nicks her: simoni
Hvorfor vil du joine vores server: jeg vil gerne joine jeres server fordi jeg gerne vil spille sammen med min ven og jeg har hørt en masse fede ting om jeres server. jeg kunne selvfølgelig aldrig finde på at griffe eller ødelægge det for andre spiller
Har du læst og forstået reglerne: jeg har læst reglerne:) og jeg har selvfølgelig forstået dem d:)
tidliger server: mc727.servercraft.co.9005
minecraft arbejde/bygninger: har tidliger været med til at bygge en stor nordisk by og har også bygget mange underjordiske baser og mange andre ting.
byggestil: moderne og rene linjer men jeg bygger også nordisk stil og mange andre
ansøgning fra Dani5649
- dani5649
ansøgning fra Dani5649
Last edited by dani5649 on 23 Sep 2011, 16:02, edited 1 time in total.
- Wufei
Re: ansøgning fra Dani5649
Kære Dani5649,
Jeg kan desværre ikke godkende din ansøgning, da den er noget mangelfuld. Jeg vil meget gerne vide noget mere om, fra hvem du har hørt om Crafters.dk, hvad har du tidligere bygget (eksempler på projekter) og har du spillet på andre servere. Jeg kunne også godt tænke mig at vide lidt mere om dig selv.
At du skriver at du selvfølgelig aldrig kunne finde på at griefe eller ødelægge noget for andre spiller er vi meget taknemlige for at høre, men det er ikke nogen garanti for os.
Jeg kan desværre ikke godkende din ansøgning, da den er noget mangelfuld. Jeg vil meget gerne vide noget mere om, fra hvem du har hørt om Crafters.dk, hvad har du tidligere bygget (eksempler på projekter) og har du spillet på andre servere. Jeg kunne også godt tænke mig at vide lidt mere om dig selv.
At du skriver at du selvfølgelig aldrig kunne finde på at griefe eller ødelægge noget for andre spiller er vi meget taknemlige for at høre, men det er ikke nogen garanti for os.
"This is why we are here, because this little blue diamond has 1562 uses!"
E = MineCraft² | That guy with the rocks.
- simoni
det er mig der har fortalt ham om den
- Wufei
Hej igen Daniel,
Jeg godkender din ansøgning herfra. Husk på at to moderators/admins skal godkende din ansøgning, før du går videre til en ingame test.
Jeg godkender din ansøgning herfra. Husk på at to moderators/admins skal godkende din ansøgning, før du går videre til en ingame test.
"This is why we are here, because this little blue diamond has 1562 uses!"
- xcanner
- julemand101
Promoted
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.