Inv Tweaks
- miscje
- Rabjerg
Re: Inv Tweaks
Hvis den automatisk flytter et sværd ned på dit hotbar, så snart det er brugt op, så spare du værdifulde sekunder i PvP.
Og ved armor det samme, hvis noget bliver slidt ned og erstattet med det samme.
Samt mad, som normalt også optager en masse plads på hotbar hvis man benytter sig af "non-stackable" føde.
Derfor ser jeg at det ville give en fordel i Pvp, en lille fordel, men stadig en fordel.
Og ved armor det samme, hvis noget bliver slidt ned og erstattet med det samme.
Samt mad, som normalt også optager en masse plads på hotbar hvis man benytter sig af "non-stackable" føde.
Derfor ser jeg at det ville give en fordel i Pvp, en lille fordel, men stadig en fordel.
- Casper98dk
er det en client mod eller console mod? læste det lige hurtigt igennem men kunne ikke se det stod nogen steder. Hvis det er et console (server) mod er det vel oka så er fordelen hos alle...
EDIT: Der er bare det problem at det ikke er vanillia mere... som vi gerne vil have
EDIT: Der er bare det problem at det ikke er vanillia mere... som vi gerne vil have
- CptTomatoKing
Det er client side..
Hvis man er i tvivl så kan man jo bare gå ind og kikke på hjemmesiden den kommer fra...
Hvis man er i tvivl så kan man jo bare gå ind og kikke på hjemmesiden den kommer fra...
⚒ To mine, or not to mine...