Dit Navn: Stefan T.
Dit minecraft navn: OnRampage
Alder: 17 år
Sted: Bor mellem en lille by der hedder sparkær og stoholm
Interreser: Spil, især HoN, lidt Wow (er stoppet lige for tiden) og nogle gange warcraft 3 med vennerne ^^ jeg laver også nogle gameplays (videoer) fra HoN for tiden.
Minecraft erfaringer: Jeg har spillet minecraft i lang tid, og har altid godt kunne lide det: Har dog haft en payse fra de i noget stykke tid, men vis jeg kunne finde en server ifen, ville jeg spille det, og denne her server ser meget fed ud (: Har både prøvet single player og multi player derunder, og det jeg bedst kan lide ved minecraft er nok redstone som jeg elsker at lege med.
Hvor har du hørt om Crafters fra: En af mine venner mente jeg burde joine den, da det ikke var en "broken" server
Hvorfor vil du joine vores server: Min ven spurgte om vi skulle spille minecraft sammen, da han havde fundet denne server, og det er hovedsaglig grunden til jeg laver denne ansøgning ^^
Har du læst og forstået vores regler: Ja, jeg har forstået reglerne
Folk jeg kender på serveren: Husumdk. også ham der fortalte mig om den
Andre servere jeg har spillet på: Funnyjunk server, hvor jeg også spillede med Husumdk, men vores hus blev smadret af griefer, og fik mig til at stoppe minecraft for noget tid.
Andre ting om mig selv: Jeg kan godt lide at spille med vennerne, og være sammen med dem. Jeg spiller tit DnD (brætspil) og nogle gange til rollespil med dem som også er nogle af mine interesser. Jeg har faktisk ikke fået prøvet Minecraft siden den nyste update med adventure, men jeg plejer at elske rp spil, og jeg tror helt klart det bliver federe selve spillet, og derfor håber jeg, at jeg kan komme ind og spille ^-^
Ansøgning: OnRampage
- kirkhammer
Re: Ansøgning: OnRampage
flot ansøgning den er godkendt kom ingame og tag testen (læs op på reglerne) af en mod/admin.
The kirkhammer has spoken.