Banned
-
Banned
Der står at jeg er blevet banned over at griefe i skycity´, men jeg har ikke været der siden jeg kom ind
Og at jeg har stjålet noet, jeg ved bare at jeg kun har taet fra mine ejne kister, og gratiskisterne i trade.Så jeg spørger om jeg ikke godt må blive unbanned igen? det her er den eneste seriøse server, og jeg kom endelig ind på den... Og så bliver jeg banned for noet jeg ikke engang ved om jeg har gjort, så jeg håber i vil unbanne mig please.
Og at jeg har stjålet noet, jeg ved bare at jeg kun har taet fra mine ejne kister, og gratiskisterne i trade.Så jeg spørger om jeg ikke godt må blive unbanned igen? det her er den eneste seriøse server, og jeg kom endelig ind på den... Og så bliver jeg banned for noet jeg ikke engang ved om jeg har gjort, så jeg håber i vil unbanne mig please.
-
Re: Banned
Du har taget fra Kofodz' kiste i Sky City konsulatet i spawnbyen. Og du har og griefet en melon han havde placeret.
Gode vibes
-
Hvor henne er sky city.
Er det ikke det samme som sky world?
Er det ikke det samme som sky world?
-
Og hvad er stjålet?
Jeg vil gerne give ham/hende sine ting tilbage og melonen.
Jeg vil gerne give ham/hende sine ting tilbage og melonen.
- julemand101
Først siger du at du ikke har stjålet noget. Derefter siger du at du gerne vil tilbagebetale det du måtte have have stjålet. Virker det ikke lidt som en underlig opførsel at en uskyldig bare sådan uden videre begynder at skrive han godt vil gøre skaden god igen?
Følgende står omkring dit ban (skrevet af miscje):
Følgende står omkring dit ban (skrevet af miscje):
Og omkring din tidligere advarsel hentydes der sikkert til dit jail (af Pars):Har bannet gustavbb123 for at stjæle fra Sky Citys kister. I samme ombæring fik vangsoeandersen også et ban for at stjæle samt griefe samme sted. De har begge fået advarsler tidligere, så mener et ban er på sin plads.
Har givet jail til vangsoeandersen for at fjerne vand i trade. 12 timer fra kl 22 lørdag
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- julemand101
Husk desuden på at vores mange plugins logger alt hvad brugere gør hvilket inkluderer at man åbner kister, tager noget fra kister og ligger noget i kister samt når man fjerner og tilføjer blokke. Hvis man siger man ikke har gjort noget så skal der ret store beviser på bordet da man står og beskylder vores plugins for at lyve!
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- miscje
-
Og jeg kan på ingen måde rette det op igen?