Perm ban?

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
xcanner

Re: Perm ban?

Post by xcanner »

xXmutexXx wrote:det var min bror--'
15. Du har selv ansvar for din egen Minecraft Bruger, og alle handlinger der kan spores til den.
It's all about the community
julemand101

Post by julemand101 »

xXmutexXx wrote:det var min bror--'
Så er han jo dejlig tæt på. Tænk en anden gang over hvem du låner din Minecraft konto til. Husk på reglen:
15. Du har selv ansvar for din egen Minecraft Bruger, og alle handlinger der kan spores til den.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
xXmutexXx

Post by xXmutexXx »

Så ingen ny chance?
julemand101

Post by julemand101 »

xXmutexXx wrote:Så ingen ny chance?
Nej. Din konto har åbenbart også låst en anden brugers kiste oppe i fabrikken så den har lavet rigtig meget bøvl på serveren. Der er ingen mulighed for dig at komme ind igen. Du er dog meget velkommen til at få en detaljeret liste ud af din lillebror om hvad han har gjort således vi kan få ryddet op.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
xXmutexXx

Post by xXmutexXx »

Har stadig alt det han tog skal jeg ikke give det tilbage?
julemand101

Post by julemand101 »

xXmutexXx wrote:Har stadig alt det han tog skal jeg ikke give det tilbage?
Nej vi har genskabt alt det vi har kendskab til der er blevet fjernet. Men hvis du kan skrive en detaljeret liste over steder din bror har været og taget ting vil det hjælpe os meget. Alternativet er at du angiver hvornår præcist du sidst selv var online således vi kan rulle samtlige handlinger tilbage til det tidspunkt (er jeg sikker på xcanner har styr på hvordan gøres).
Marcus007363

Post by Marcus007363 »

julemand101 wrote: Fin forklaring men vi kræver at alle brugere vælger at bruge vores forum og skal løbende holdes opdateret derinde. Desuden har du jo brugt forummet til at skrive ansøgningen så undskyldningen holder ikke.

Desuden vil jeg lige slå fast at næsten uanset hvad så vil jeg ikke godtage en historie fra en bruger som siger han har lånt sin konto ud men har en mistanke til at denne person har griefet. Det vil kun være meget gamle brugere på serveren der vil kunne få sådan en luksus men eftersom du kom ind for meget kort tid siden så har du ingen krav på nogen hensyn hvad den slags angår.

Find en anden server og lad vær med at ødelægge det for dig selv der. Hvis du har behov for at brokke dig så send det videre til den person der griefede på din konto og derved fik dig banned.
Når du mener gamle brugere hvor gamle så?
(y)
julemand101

Post by julemand101 »

Marcus007363 wrote:
julemand101 wrote: Fin forklaring men vi kræver at alle brugere vælger at bruge vores forum og skal løbende holdes opdateret derinde. Desuden har du jo brugt forummet til at skrive ansøgningen så undskyldningen holder ikke.

Desuden vil jeg lige slå fast at næsten uanset hvad så vil jeg ikke godtage en historie fra en bruger som siger han har lånt sin konto ud men har en mistanke til at denne person har griefet. Det vil kun være meget gamle brugere på serveren der vil kunne få sådan en luksus men eftersom du kom ind for meget kort tid siden så har du ingen krav på nogen hensyn hvad den slags angår.

Find en anden server og lad vær med at ødelægge det for dig selv der. Hvis du har behov for at brokke dig så send det videre til den person der griefede på din konto og derved fik dig banned.
Når du mener gamle brugere hvor gamle så?
Det er noget vi administratorer og moderatorer tager op i hver enkelt situation. Det kommer fx også meget an på hvor aktiv personen har været på serveren, generel personlighed og samarbejdsvillighed med administratorer og moderatorer. Lad mig dog bare slå fast at hvis nogen begynder at spekulere i at bryde reglerne fordi de tror at de har lov til mere end andre så kan de godt slå den ide ud af hovedet. ;)
Post Reply