Tak til server host og admins/mods

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
Post Reply
Eifer

Tak til server host og admins/mods

Post by Eifer »

Ja, som indledningen viser, vil jeg bare gerne takke personen der har hosted serveren, og selvfølgelig hans crew af admins og mods.

Jeg har ikke spillet så meget hos jer, da jeg fokuserer på mit eget community's server.
Det er nok arbejdet med den, der ligesom åbnede mine øjne for hvor jævnt kedeligt, og ofte ulønnende, det er at køre sådan en server.

Ganske enkelt, skide godt arbejde i kører her. God organisering af tingene, og et genialt regelsæt.

Tak for det.
julemand101

Re: Tak til server host og admins/mods

Post by julemand101 »

Vi siger mange tak. Det er xcanner der hoster serveren og jeg arbejder så sammen med ham omkring det tekniske som at sætte plugins op, holde Ubuntu, Bukkit og Java opdateret. Vi arbejder ret meget på at gøre serveren til at være et godt sted at være rent teknisk men også socialt. En stor del af det sociale arbejde kan vi takke vores glimrende team af Moderatorer som gør et kæmpe arbejde. Men allervigtigste parameter for en god server er brugerne inde på serveren og her kan vi takke alle dem der er på serveren som hver dag vælger at bruge deres fritid på at bygge og have det sjovt. Uden jer ville der ikke være ret meget server. :)

Omkring at det skulle være kedeligt arbejde at være administrator så synes jeg derimod det er meget spændende og lønnen er rigtig god i form af erfaring. Jeg vælger fx at udfordre mig selv lidt ved fx også at se på kildekoden bag plugins og har således stået for at konvertere enkelte plugins således de virkede i nye version af Bukkit. Desuden har vi også vores SilentDeath plugin her på serveren som jeg har udviklet der gør det muligt at undgå beskeder omkring folks dødsfald i fx PvP. Meget simpelt plugin men det giver erfaring at rode i alle lag af strukturen bag Crafters.dk. Jeg ved også at xcanner bruger meget tid på udvikle administrationsværktøjer i PHP som vi admins og moderatorer bruger i dagligdagen. Alt sammen et meget stort arbejde og det kan være svært for folk udefra at se hvor meget der egentlig skal til for at sætte en god Minecraft server op. :)

Men mange tak for de rosende ord og held og lykke med dit eget projekt. :)
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Pars

Post by Pars »

Jamen mange tak for de rosende ord :D
Marcus007363

Post by Marcus007363 »

julemand101 wrote: Men allervigtigste parameter for en god server er brugerne inde på serveren og her kan vi takke alle dem der er på serveren som hver dag vælger at bruge deres fritid på at bygge og have det sjovt. Uden jer ville der ikke være ret meget server. :)
Tak for de gode ord Jule :D
(y)
Casper98dk

Post by Casper98dk »

Marcus007363 wrote:
julemand101 wrote: Men allervigtigste parameter for en god server er brugerne inde på serveren og her kan vi takke alle dem der er på serveren som hver dag vælger at bruge deres fritid på at bygge og have det sjovt. Uden jer ville der ikke være ret meget server. :)
Tak for de gode ord Jule :D
Det han sagde :)
Image
Tidligere Avis redaktør. Nu ham der brokker sig. Og ser jer bygge.

-Casper
Post Reply