Alle minecraft servere (der køre i online-auth-mode) fungere ikke i øjeblikket, da de hos Mojang har lavet noget de ikk skulle, ved deres Auth-server. Der er tilsyneladende intet officielt udtalt fra deres siden, men andre har fundet ud af, hvorfor man fryster fast på "Logging in..."
http://www.minecraftforum.net/topic/731 ... -them-all/
Notch.... han Notched it up.
Update: Så fik de liv i den Auth Server igen.
Auth Server Nede (igen!)
- julemand101
Re: Er det kun mig der har problemer med at logge ind?
Ah det forklarer det hele. Jeg har nemlig prøvet at genstarte serveren og det hjalp ikke noget.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- Rekalty
Re: Er det kun mig der har problemer med at logge ind?
Det eneste der kan gøres server-side, er at så offline-mode til, auth-fra, men om det kan anbefales...
Så indtil Notch får un-Notched det, bliver det en stille dag.
Så indtil Notch får un-Notched det, bliver det en stille dag.
- maja4626
- AndersKahlke
Re: Auth Server nede / fryser på "logging in..." screen.
Godt! Troede lige det var noget med min pc (:
BulbaSaw
- Notch for president!
- Notch for president!
-
hvad så med pvp tuneringen? (syntes det er nederen):(:(:( håber de snart for det ordnet. men er det ikke muligt som reka han skriver at "slå online mode fra"?
- FedeAnderzen
Se lyst på det, så kommer i måske igennem weekenden uden at få stryg af Kofodz og MightyPetewowgamer9000 wrote:hvad så med pvp tuneringen? (syntes det er nederen):(:(:( håber de snart for det ordnet. men er det ikke muligt som reka han skriver at "slå online mode fra"?
- Zirtel
Tja håber at det kommer op igen inden iaften ellers må vi prøve igen næste uge. Nu har vi præmierne på plads ihvertfald.
-
det da dem der for strygFedeAnderzen wrote:Se lyst på det, så kommer i måske igennem weekenden uden at få stryg af Kofodz og MightyPetewowgamer9000 wrote:hvad så med pvp tuneringen? (syntes det er nederen):(:(:( håber de snart for det ordnet. men er det ikke muligt som reka han skriver at "slå online mode fra"?
- FedeAnderzen
Hehe, ja måske det ville være rart med lidt afveksling...wowgamer9000 wrote:det da dem der for strygFedeAnderzen wrote:Se lyst på det, så kommer i måske igennem weekenden uden at få stryg af Kofodz og MightyPetewowgamer9000 wrote:hvad så med pvp tuneringen? (syntes det er nederen):(:(:( håber de snart for det ordnet. men er det ikke muligt som reka han skriver at "slå online mode fra"?
Meeen jeg tvivler