Vinggaard ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
_vinggaard_
Posts: 1
Joined: 06 Nov 2011, 11:09

Vinggaard ansøgning

Post by _vinggaard_ »

mit navn : August

mit Minecraft navn: _vinggaard_

Alder: 11 år

sted: københavn, hillerød

Interesser: jeg har en stor interesse for parkour, gymnastik. elsker Apple, kan godt li at være sammen med min famillie og venner. jeg elsker at spille Minecraft<3.

Minecraft erfaring: har en lidt erfaring med spillet jeg started fordi mange af mine venner spillede det, og fordi jeg har en stor fantasi.

Venner på server: kender ikke nogen på serveren, den så bare god ud ;) ;)

hvorfor jeg vil joine jeres server. fordi at jeg har bygget mange store ting jeg har brug lang tid på ( en dag ) som er blevet smadret på andre server. jeg kan godt li at spille online for så har jeg nogen og skrive med.
som jeg har sagt en gang ser den her server virkelig go´ ud. det er godt lavet at den har et forum. menneskerne på serverne vikker meget flinke, jeg vil også gerne joine serveren fordi at det er hyggeligt at bygge :D. og håber jeg møder nogen nye venner på Minecraft.

lille smule ekstra ting om mig: jeg kan godt li at spille Xbox, playstation jeg spiller skate på Xboxen, og spiller call of duty på palystation, noget af det bedste jeg ved er nok at være sammen med min venner Anders og Silas. jeg bor i københavn, hillerød. i min fritid spiller jeg meget på min Ipad 2 jeg elsker især spillet angry birds. jeg kan også godt li at skate. :D det var så min ansøgning ps håber i kan li den ;) hilsen vinggaard
Last edited by _vinggaard_ on 06 Nov 2011, 11:48, edited 1 time in total.
User avatar
Casper98dk
Posts: 1088
Joined: 31 Dec 2010, 13:47
Location: In-game building something.

Re: Vinggaard ansøgning

Post by Casper98dk »

Slet ikke lang nok, se nogle af de accepterede ansøgninger og se "LÆS MIG FØR DU POSTER!!"


Edit: den ser rigtig god ud nu :) vi venter på en admin svare friend ;)
Image
Tidligere Avis redaktør. Nu ham der brokker sig. Og ser jer bygge.

-Casper
User avatar
Pars
Posts: 1165
Joined: 06 Nov 2010, 10:03
Location: København

Re: Vinggaard ansøgning

Post by Pars »

Den er godkendt, kom ind på serveren og ta' testen. Fang en mod/admin
Post Reply