Ansøgning til serveren :)

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
Nanna048
Posts: 1
Joined: 14 Nov 2011, 15:40

Ansøgning til serveren :)

Post by Nanna048 »

Dit Navn: Nanna

Dit Minecraft Navn: Nanna048

Alder: 11

Sted: Nordsjælland

Interesser: Computer og venner

Minecraft erfaring: Jeg har spillet Singleplayer i 2 år nu. Dette her er min første gang på en server

Hvor har du hørt om crafters.dk: Af en ven ved navn dodobodo

Venner på serveren? Ja. dodobodo

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg har altid gerne ville være på ens erver og fordi at jeg har set nogle billeder hvilke er vildt flotte. Min ven dodobodo spurgte om jeg ville komme og det sagde jeg selvfølgelig ja til :)

Har du læst og forstået reglerne? Ja jeg har. Det var noget af det første jeg gjorde der jeg loggede ind
User avatar
klaske
Posts: 133
Joined: 30 Jul 2011, 08:02

Re: Ansøgning til serveren :)

Post by klaske »

Nanna048 wrote:Dit Navn: Nanna

Dit Minecraft Navn: Nanna048

Alder: 11

Sted: Nordsjælland

Interesser: Computer og venner

Minecraft erfaring: Jeg har spillet Singleplayer i 2 år nu. Dette her er min første gang på en server

Hvor har du hørt om crafters.dk: Af en ven ved navn dodobodo

Venner på serveren? Ja. dodobodo

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg har altid gerne ville være på ens erver og fordi at jeg har set nogle billeder hvilke er vildt flotte. Min ven dodobodo spurgte om jeg ville komme og det sagde jeg selvfølgelig ja til :)

Har du læst og forstået reglerne? Ja jeg har. Det var noget af det første jeg gjorde der jeg loggede ind
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Post Reply