vip ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
User avatar
thekebab5
Posts: 6
Joined: 02 Dec 2011, 15:00

vip ansoegning

Post by thekebab5 »

Dit Navn: Kasper

Dit Minecraft Navn: thekebab5

Alder: 13

Sted: koebenhavn

Interesser: Spil, computer, modern warfare 2, minecraft, playstation 3, modern warfare 3.

Minecraft erfaring: Jeg har haft spillet minecraft i et godt stykke tid, har for det meste spillet singleplayer, men har også været på multiplayer.

Hvor har du hørt om crafters.dk: En ven hans minecraft navn er gustavhe.

Venner på serveren? gustavhe og jonathansh

Hvorfor vil du joine vores server: Har hørt den skulle være sjov og en god minecraft server. har tænk mig at bygge mit house og hjælpe nogen af mine venner, og have det sjovt

Har du læst og forstået reglerne? Jeg har læst og forstået dem.
Ch0x
Posts: 249
Joined: 16 Jun 2011, 22:16

Re: vip ansoegning

Post by Ch0x »

thekebab5 wrote:Dit Navn: Kasper

Dit Minecraft Navn: thekebab5

Alder: 13

Sted: koebenhavn

Interesser: Spil, computer, modern warfare 2, minecraft, playstation 3, modern warfare 3.

Minecraft erfaring: Jeg har haft spillet minecraft i et godt stykke tid, har for det meste spillet singleplayer, men har også været på multiplayer.

Hvor har du hørt om crafters.dk: En ven hans minecraft navn er gustavhe.

Venner på serveren? gustavhe og jonathansh

Hvorfor vil du joine vores server: Har hørt den skulle være sjov og en god minecraft server. har tænk mig at bygge mit house og hjælpe nogen af mine venner, og have det sjovt

Har du læst og forstået reglerne? Jeg har læst og forstået dem.
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
User avatar
thekebab5
Posts: 6
Joined: 02 Dec 2011, 15:00

vip ansøgning

Post by thekebab5 »

Dit Navn: Kasper

Dit Minecraft Navn: thekebab5

Alder: 13

Sted: københavn

Interesser: Spil, computer, minecraft, playstation 3

Minecraft erfaring: Har du spillet Minecraft før? Singleplayer eller multiplayer på en anden server? Hvis ja, hvor lang tid? ja jeg har spillet singelplayer før men nu har jeg spillet multiplayer lidt på test serveren

Hvor har du hørt om crafters.dk: jeg har hørt det fra mine venner og har bygget sammen med dem på test serveren

Venner på serveren? Skriv deres in-game nicks her Gustavhe og Jonathansh

Hvorfor vil du joine vores server: Her kan du så skrive om hvorfor du vil ind på vores server, har du kigget rundt omkring og set hvad vi har bygget? Kan du lide det du har set og mener du at du kan være med til at gøre serveren bedre og bygge noget fedt?. ja jeg har gigged rund på serveren og jeg synes den er mega fed jeg har også bygget noget med mine venner på test serveren.

Har du læst og forstået reglerne?Brug noget tid på at læse reglerne og hvis du er i tvivl om noget, så spørg ingame. Ja jeg læst og fortået reglerne og jeg synes de er gode.
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: vip ansøgning

Post by FedeAnderzen »

thekebab5 wrote:Dit Navn: Kasper

Dit Minecraft Navn: thekebab5

Alder: 13

Sted: københavn

Interesser: Spil, computer, minecraft, playstation 3

Minecraft erfaring: Har du spillet Minecraft før? Singleplayer eller multiplayer på en anden server? Hvis ja, hvor lang tid? ja jeg har spillet singelplayer før men nu har jeg spillet multiplayer lidt på test serveren

Hvor har du hørt om crafters.dk: jeg har hørt det fra mine venner og har bygget sammen med dem på test serveren

Venner på serveren? Skriv deres in-game nicks her Gustavhe og Jonathansh

Hvorfor vil du joine vores server: Her kan du så skrive om hvorfor du vil ind på vores server, har du kigget rundt omkring og set hvad vi har bygget? Kan du lide det du har set og mener du at du kan være med til at gøre serveren bedre og bygge noget fedt?. ja jeg har gigged rund på serveren og jeg synes den er mega fed jeg har også bygget noget med mine venner på test serveren.

Har du læst og forstået reglerne?Brug noget tid på at læse reglerne og hvis du er i tvivl om noget, så spørg ingame. Ja jeg læst og fortået reglerne og jeg synes de er gode.
Jeg har lagt din nye ansøgning ind i den gamles tråd, der er ingen grund til at oprette en ny hver gang, der står også i tråden "Læs mig først - inden du poster" som du selvfølgelig har læst.

Denne anden ansøgning er også afvist, der er ikke kommet noget nyt på, der er flere ord ja, men det "nye" der er med er bare spørgsmålene fra ansøgningseksemplet.

Du har stadig én chance for at lave en god ansøgning, jeg foreslår at du tænker dig godt om inden du poster den næste og sikrer dig at den er god. Husk det er ikke mængden af ord der er vigtig, men hvad indholdet fortæller om dig som person og spiller.
Image
User avatar
thekebab5
Posts: 6
Joined: 02 Dec 2011, 15:00

vip ansøgning

Post by thekebab5 »

Dit Navn: Kasper

Dit Minecraft Navn: thekebab5

Alder: 13

Sted: københavn

Interesser: Spil, computer, modern warfare 2, minecraft, playstation 3, modern warfare 3 se film, guitar,
musik, og piger :D ;)


Minecraft erfaring: jeg har spillet meget singelplayer og har bygget en masse fede ting men så synes jeg at det blev alt for kedeligt så spurgte jeg min mor om hun ville købe det til mig og det gjorde hun så.
Så startede jeg med at spille multiplayer på jeres test server da den originale var ved at blive opdateret jeg byggede et hus sammen med mine venner (minecraft navn: gustavhe og jonathansh) men vi blev griefet så gustavhe og jeg fandt en anden server der hedder mcbestcraft den var god men jeg blev bannet uden nogen grund jeg opførte mig pænt og spillede med reglerne men nu når crafters.dk er blevet opdateret vil jeg meget gerne spille på den med mine venner og bygge nogle fede ting

Hvor har du hørt om crafters.dk: En ven hans minecraft navn er gustavhe.

Venner på serveren? gustavhe, jonathansh, chrostiansh, emiliesh

Hvorfor vil du joine vores server: Har hørt den skulle være sjov og en god minecraft server. jeg kan meget godt lide reglerne og jeg er rigtig glad for at det er en griefer free server. Jeg har tænk mig at bygge mit hus sammen med mine venner og hjælpe andre spillere, og have det sjovt

Har du læst og forstået reglerne? Jeg har læst og forstået dem og jeg synes at de er mega gode.

håber i tager imod min ansøgning denne gang mvh. Kasper :D
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: vip ansøgning

Post by FedeAnderzen »

Meget bedre, den er godkendt, kom ind på serveren og bliv testet. Sørg for at du kan reglerne så vi ikke spilder vores tid.

Vi har endnu ikke opdateret til 1.0.1 så du skal nedgradere til beta 1.8.1 eller vente hvis du alså selv har opdateret dit spil.
Image
User avatar
thekebab5
Posts: 6
Joined: 02 Dec 2011, 15:00

Re: vip ansøgning

Post by thekebab5 »

hvad med 1.0.0 den er da blevet opdatereta
User avatar
thekebab5
Posts: 6
Joined: 02 Dec 2011, 15:00

en lille ting

Post by thekebab5 »

er den ikke blevet opdateret til 1.0.0
User avatar
Marcus007363
Posts: 573
Joined: 16 May 2011, 12:51
Location: Danmark

Re: en lille ting

Post by Marcus007363 »

thekebab5 wrote:er den ikke blevet opdateret til 1.0.0
Nope kun 1.8.1
(y)
User avatar
thekebab5
Posts: 6
Joined: 02 Dec 2011, 15:00

re:

Post by thekebab5 »

hvordan kan jeg nedgradere til 1.8.1
Post Reply