Eventuel ændring på PvP world

Kritik af Crafters.dk
Jakiqz

Eventuel ændring på PvP world

Post by Jakiqz »

Hej, jeg har lige læst de nye regler angående pvp ifølge reglerne må man nu 'grief' de bygninger folk bygger i
pvp world. Reglen er ret godt gemt så jeg overså den også i starten som jeg så har fået en straf for som er en længere historie jeg ikke er interesseret i at fortælle da det ikke har noget med tråden at gøre. Min ide var at i stedet for at man måtte smadre andres bygninger i pvp og tage deres chests kunne man ændre det til at man kun måtte slå spillerne ihjel og ikke nakke fra deres chest eller grief da det ville give muligheden for pvp baser som så ville give mulighed for pvp teams og pvp krige som ville give det lidt mere aktion frem for at der et hold (nuværende SkyCity) der er dominerende over alle, så ville non-skycity folk have en chance for at starte deres egen team og så kunne mindre teams også slås mod hinanden og have det sjovt uden af blive gennem banket af bedre spillere, også føles det træls at have arbejdet i lang tid på en base/bygning og den derefter blive griefet på 5 minutter af et mere dominerende team.

-Dremio :)
CasperSK

Re: Eventuel ændring på PvP world

Post by CasperSK »

Jeg kan godt forstå hvad du skriver, og beklager da også at du er jailet.

Men hvis du var på serveren for 14 dage siden var PVP sådan, og nu er det lavet til en Hardcore verden, det giver for nogle af os ældre spillere nogle nye udfordringer.

Lige en lille rettelse var det ikke et SC team der gik amok, så der er ingen grund til de bliver lagt for had. Det var faktisk bare 3 tilfældige spillere der ville lave lidt sjov og ballade, jeg var selv del af gruppen.
we've tried nothing and we're all out of ideas.
maja4626

Post by maja4626 »

Kofodz var den eneste som var fra Sky City. :)
- Også var det kun Caspersk og jeg(Ihvertfald til at starte med).

Og vi har haft det sådan med vi ikke måtte ødelægge hinandens borge, men det er jo bare ikke nær så sjovt. Og hellere ikke særligt virkeligt. Hvis vi nu forstiller os det var virkelighed, og i virkeligheden må man jo også godt smadre hinandens borge osv.
Dengang havde admins og mods også meget mere arbejde, fordi at nogen altid vil komme til at smadre hinandens bygninger. De fleste gange er det jo ikke med vilje.

Jeg kan godt lidt det, som det er. Det er blevet 100% sjovere, men det er jo også min mening :D

//Maja
Image
Jakiqz

Post by Jakiqz »

Kan ikke se den store udfordring i at 4-5 personer om de er fra SC eller ej er ret over dominerende kommer og griefer, hvor er udfordringen?
Jakiqz

Post by Jakiqz »

Og Maja dette er ikke virkeligheden dette er internettet så synes ikke du skal bruge den sammenligning.
Kachuu

Post by Kachuu »

troede vi hed SkyFags i din verden, men der kan man bare se.

Næste gang opfordre jeg til du undersøger hvem der er efter jer derude, syntes det lidt latterligt du gør hele Sky City (SkyFags) til de onde når bare 1 person er med derude.

syntes måske også det lidt i overkanten at kalde serveren playerbase for svin bare fordi du ikke lige har læst/forstået reglerne for pvp verdenen.

tilbage til det du skrev, vi havde regler for pvp før i den tidligere verden hvor man ikke måtte grave sig igennem borge osv. Men sjovt nok så blev folk bare indendøre når der var pvp eller når de kom i problemer, hvilke resulterede i at der ikke var noget pvp men bare folk som skød med bue og pil fra deres tårne som man på ingen måde kunne komme ind i.
Negative abelort kachuu - ChristinaKipker.

Hvis jeg virker sur og negativ, så tænkt på det på denne måde: Jeg er sur og negativ - Så i ikke behøves at være det !
KayL0w

Post by KayL0w »

Maja, du har det kun sjovere fordi det ikke er din bygning der er fuldstændig smadret.
Jakiqz

Post by Jakiqz »

Så kunne man gøre mere ud af reglerne at man måtte grave et hul ind i stedet for at lave dem helt om som giver folk lov til at smadre det hele, ved ikke hvordan de nye pvp regler giver JER udfordringer men det er bestemt ikke sjovt for os andre og det ¨ALL ABOUT THE COMMUNITY¨ ik? Så skulle man da også være sød mod ikke så hardcore pvp players ik?
maja4626

Post by maja4626 »

Jakiqz wrote:Og Maja dette er ikke virkeligheden dette er internettet så synes ikke du skal bruge den sammenligning.
Sry.. Men Minecraft skal prøve at forstille virkeligheden? Hvor du kan bygge dit hus, og være i grotter osv.
Det kan godt være det ikke er virkeligheden, men det er lidt det minecraft går ud på.
Image
klaske

Post by klaske »

PvP er PvP... hvis du ikke kan klare mosten så lad vær at tage der hen....
Post Reply