Ansøgning fra Scrollzz

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
krelle99965
Posts: 5
Joined: 25 Nov 2011, 15:25

Ansøgning fra Scrollzz

Post by krelle99965 »

Dit Minecraft Navn: Scrollzz (Krelle99965, men har givet den til min storebror.)

Alder: 10

Sted: Nordjylland, Vodskov

Interesser: Pc, Minecraft, CS:S.

Minecraft erfaring: Jeg har spillet minecraft i ca. 1 år. Desuden haft 2 servere og kender meget til plugins og mods.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Fra Google.dk

Venner på serveren? Skriv deres in-game nicks her: Niceboy123, (Krelle99965).

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil gerne spille sammen med andre spillere og bygge med dem.
Jeg vil også bygge en by og jeg søger allerede medlemmer!

Har du læst og forstået reglerne?: Ja, Op til flere gange og jeg forstår dem alle sammen.


Hvem er jeg?: Som sagt hedder jeg Nicolai og bor i Vodskov. Hvis i har Steam hedder jeg |-NeTTo-|™ .
Jeg har allerede spillet på serveren i et stykke tid på brugeren krelle99965, men det var en account som jeg har givet til min storebror, så nu har jeg købt en ny og har tænkt at spille rigtig meget og få gode venner!
Efterhånden som jeg har spillet Minecraft i ret lang tid er jeg ret erfaren med spillet så hvis i har brug for hjælp kan i bare spørge mig! Jeg kan godt lide PvP og at Mine. Jeg synes jeg er ret god til redstone, men kan godt nok ikke lave en 9 eller 7 segment. Jeg vil være meget online og søger mange venner ingame.
Jeg er også god til Pixel Art har lavet Nyan Cat og Link (Zelda). Håber vi ses ingame!
Last edited by krelle99965 on 02 Jan 2012, 20:04, edited 1 time in total.
User avatar
klaske
Posts: 133
Joined: 30 Jul 2011, 08:02

Re: Ansøgning fra Scrollzz

Post by klaske »

ved ikke helt...
User avatar
xcanner
Posts: 1748
Joined: 06 Nov 2010, 03:22
Contact:

Re: Ansøgning fra Scrollzz

Post by xcanner »

Flyttet til afvist pga. rod i konto deling mellem scrollzz og krelle99965 begge laver en ny ansøgning.
It's all about the community
Post Reply