troede ikke du ville komme med kritik i nogen form efter din sidste tråd ?Og jeg kan heller ikke gøre andet end at undskylde overfor razzerdenkage, at mit kritik måske er sagt lidt for hård. Men jeg kan ikke finde ud af at give kritik på andre måder, og da i åbenbart ikke kan klare den form for kritik, tror jeg bare jeg stopper med at give kritik på noget som helst i dette community.
Moderators for gavmilde
- Kachuu
Re: Moderators for gavmilde
Negative abelort kachuu - ChristinaKipker.
Hvis jeg virker sur og negativ, så tænkt på det på denne måde: Jeg er sur og negativ - Så i ikke behøves at være det !
Hvis jeg virker sur og negativ, så tænkt på det på denne måde: Jeg er sur og negativ - Så i ikke behøves at være det !
- baden27
Jeg har det fint med, at i afviser mine forslag, helt bestemt. Men det er bare måden du gør det på. Jeg føler at du har noget imod mig og flere gange kommer med ord, der ikke just er venlige.julemand101 wrote:Ok så fordi en person kommer med mange forslag og de alle sammen bliver afvist af mig så kan vi konkludere at jeg ikke vil høre på dine forslag? Det kan umuligt være i forslagene problemet ligger. Jeg har svaret på det meste af det du kommer med og givet en begrundelse for hvorfor vi ikke laver det om. Eftersom vi kan nævne en grund til hvorfor vi ikke laver det om burde du da være tilfreds nok med det. Men i stedet forventer du åbenbart at der i det mindste er et eller andet du kan få trumfet igennem.
At komme med forslag til forbedringer er altså stadig ikke det samme som at forlange noget.julemand101 wrote:Forsøg måske at finde ud af årsagen til jeg åbenbart læser alle beskeder forkert som du kommer med mens jeg åbenbart godt kan læse andres beskeder. Det kan måske være i den måde du skriver dine indlæg og at du forlanger en hel del...
Og årsagen til, at du læser mine beskeder på en anden måde end andres har måske noget at gøre med, at vi er kommet lidt skævt ind på hinanden efter min thread om razzerdrengen.
Efter min mening virker det lidt som, at xcanner ikke har noget problem med at formulere sig til forhold dig. Han forholder sig roligt og neutralt efter min opfattelse.julemand101 wrote:Husk på at der er noget der hedder at se tingene fra et perspektiv og som server admin skal jeg se tingene ud fra det perspektiv at vi har over hundrede aktive spillere og disse skal have den bedst mulige service. At der så er en enkelt at disse der kommer med forslag gør at vi skal forholde os til dem men at vi samtidig også må se på om de andre spillere synes det er en lige så god ide.
Jeg havde dælme heller ikke forventet, at mine forslag til at forbedre serveren blev forstået som dårlig kritik. Jeg tror snart ikke jeg kan poste noget, uden at det bliver opfattet sådan..Kachuu wrote:troede ikke du ville komme med kritik i nogen form efter din sidste tråd ?Og jeg kan heller ikke gøre andet end at undskylde overfor razzerdenkage, at mit kritik måske er sagt lidt for hård. Men jeg kan ikke finde ud af at give kritik på andre måder, og da i åbenbart ikke kan klare den form for kritik, tror jeg bare jeg stopper med at give kritik på noget som helst i dette community.
At skrive på forum er ligesom at række fingeren op i skolen
29/01 2012 - Så blev man myndig =P
- Thingo
baden...Hvis jeg var dig ville jeg nok prøve at holde lav profil på forummet nogle dage.
For uanset hvad du siger om hvorvidt vi misforstår dine tråde, så har du en evne til at få ALT hvad du skriver til enten at virke nedladende eller bare som an sviner af alt og alle. Og du kan SLET ikke tillade dig og kritisere Julemanden når han bruger så lang tid på at svare på dine forslag..
Ærligt talt er jeg ved at være træt af at høre på dine (som Alle opfatter som) sure opstød som du poster her på siden.
Og jeg giver julemanden fuldstændig ret i at du måske skulle overveje at kigge på hvordan du selv formulere dig, siden at vi angiveligt gentagne gang misforstår dig.
Dette skal ikke ses som en tilsvining af dig på nogen måde, men blot som konstruktiv kritik:)
For uanset hvad du siger om hvorvidt vi misforstår dine tråde, så har du en evne til at få ALT hvad du skriver til enten at virke nedladende eller bare som an sviner af alt og alle. Og du kan SLET ikke tillade dig og kritisere Julemanden når han bruger så lang tid på at svare på dine forslag..
Ærligt talt er jeg ved at være træt af at høre på dine (som Alle opfatter som) sure opstød som du poster her på siden.
Og jeg giver julemanden fuldstændig ret i at du måske skulle overveje at kigge på hvordan du selv formulere dig, siden at vi angiveligt gentagne gang misforstår dig.
Den slags kommentarer skal man nok holde sig lidt tilbage med når man, som du selv siger, kun har været her i en måneds tid...Efter min mening virker det lidt som, at xcanner ikke har noget problem med at formulere sig til forhold dig. Han forholder sig roligt og neutralt efter min opfattelse.
Dette skal ikke ses som en tilsvining af dig på nogen måde, men blot som konstruktiv kritik:)
- julemand101
Thingo:
Lad os nu bare stoppe diskussionerne. Det lader ikke til baden27 mener det så slemt som han skriver det som og jeg håber han har lært noget af alt det her.
Lad os nu bare stoppe diskussionerne. Det lader ikke til baden27 mener det så slemt som han skriver det som og jeg håber han har lært noget af alt det her.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- baden27
Glad for, at du ser det nujulemand101 wrote:Thingo:
Det lader ikke til baden27 mener det så slemt som han skriver det som ...
Bestemt! I ser ting på andre måder end dem, jeg førhen har omgåes med. Det må jeg tage højde for.julemand101 wrote:og jeg håber han har lært noget af alt det her
At skrive på forum er ligesom at række fingeren op i skolen