ansøgnig

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
alphanight
Posts: 1
Joined: 26 Jan 2012, 20:38

ansøgnig

Post by alphanight »

Dit Navn: Mikkel

Dit Minecraft Navn: alphanight

Alder: 16

Sted: Nykøbing Falster

Interesser: computer, både spil og home made hjemmesider 8-) jeg kan selvfølgelig også godt lide at være sammen med venner;D heh

Minecraft erfaring: jeg har spille rigtig meget minecraft, både multiplayer og singleplayer, så har prøvet lidt af hvert;D

Hvor har du hørt om crafters.dk: jeg kender PennisPuff, så han har fortalt mig om serveren og jeg syntes serveren lyder fed.

Venner på serveren? PennisPuff.

Hvorfor vil du joine vores server: PennisPuff har fortal meget omkring serveren og noget om hvordan tingene fungere, og jeg syntes det lyder vildt fedt, så jeg regner med at hjælpe ham lidt i starten for lige at komme helt ind i det, også derefter begynde at bygge selv :D

Har du læst og forstået reglerne? ja jeg har læst alle reglerne, og jeg forstå den tydeligt;D

ekstra info om mig: jeg bor sammen med mine forældre ikke så langt fra Nykøbing by. jeg går i 10. på Real skolen, og skal på HG/HHX næste år. jeg arbejder til dagligt i fætter BR, plus jeg også går til karate. jeg har gået til karate det meste af mit liv, og det har haft store betydninger for mig på flere måder, da jeg ikke lige frem har været den "populere", men det er alt sammen fortid. jeg bruger meget af min tid ved computeren, det er både spil og lektier, dog mest spil;D hehe. jeg spiller xbox også, men har ikke noget netværk på den desværre, men det arbejder jeg stadig på :lol: en af mine venner har sin egen minecraft server, men han er taget på efterskole så vi kan ikke spille. tælgingel spiller jeg meget sammen med en af mine andre venner, men det er så bare call of duty, dead island og need 4 speed i stedet for minecraft;D

jeg håber jeg kan joine serveren :lol:
User avatar
RLarsen
Posts: 405
Joined: 06 Nov 2010, 10:35

Re: ansøgnig

Post by RLarsen »

Godkendt - hop på serveren og fang en admin online og han vil teste dig lidt i vores regler før du bliver promoted
Image
Post Reply