Ansøgning til serveren.

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
MobsterHero
Posts: 1
Joined: 28 Jan 2012, 06:52

Ansøgning til serveren.

Post by MobsterHero »

Mit Navn: Søren Høj Christensen

Mit Minecraft Navn: PyjamasManden

Alder: 14

Sted: Jylland

Interesser: Spil, computer, minecraft, WoW og Xbox

Minecraft erfaring: Jeg har spillet meget minecraft (5 måneder eller sådan) Jeg kan alle ting og er god inde for minecraft og har en god fantasi

Hvor har du hørt om crafters.dk: En vid på YouTube

Venner på serveren? Tror ikke

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg tror jeg kan give serverne noget awesome og jeg har en meget god fantasi. Jeg er 14 år gammel. Jeg spiller minecraft og wow mest. Jeg laver youtube vids og så kunne jeg lave en vid med serven :D

Har du læst og forstået reglerne? Ja det har ja :D
User avatar
CptTomatoKing
Posts: 861
Joined: 07 Nov 2010, 12:38
Location: Undervands Byen

Re: Ansøgning til serveren.

Post by CptTomatoKing »

MobsterHero wrote:Mit Navn: Søren Høj Christensen

Mit Minecraft Navn: PyjamasManden

Alder: 14

Sted: Jylland

Interesser: Spil, computer, minecraft, WoW og Xbox

Minecraft erfaring: Jeg har spillet meget minecraft (5 måneder eller sådan) Jeg kan alle ting og er god inde for minecraft og har en god fantasi

Hvor har du hørt om crafters.dk: En vid på YouTube

Venner på serveren? Tror ikke

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg tror jeg kan give serverne noget awesome og jeg har en meget god fantasi. Jeg er 14 år gammel. Jeg spiller minecraft og wow mest. Jeg laver youtube vids og så kunne jeg lave en vid med serven :D

Har du læst og forstået reglerne? Ja det har ja :D
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
To mine, or not to mine...
User avatar
Gulerod
Posts: 140
Joined: 07 Nov 2010, 11:25

Re: Ansøgning til serveren.

Post by Gulerod »

Inaktiv
Post Reply