Dit Navn: Rasmus
Dit Minecraft Navn: Rallehn
Alder: 14
Sted: Østjylland
Interesser: Computer, fodbold, Mw3 og Youtube
Minecraft erfaring: Jeg spiller meget Minecraft og har spillet det lige siden det udkom ( Jeg fik det kort tid efter spillet udkom) Jeg er god til redstone effekter og jeg spiller Minecraft hver dag
Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem Andr4858
Venner på serveren? Andr4858
Hvorfor vil du joine vores server: Andr4858 har fortalt mig om jeres sever, og vist mig lidt af den. Jeg synes den så epic ud, og jeg havde lyst til at joine
Har du læst og forstået reglerne? Jep! Jeg er helt med !
Ansøgning
-
Re: Ansøgning
Chox goes epic fail:
Han kom ind og sagde at han var klar til en test, og doven som jeg var, tjekkede jeg ikke om hans ansøgning var godkendt - hvilket den bagefter vise sig ikke at være. Derudover fejlede han testen. Han mente ikke at exploits var nævnt i vores regler, og vidste derfor ikke hvad det var. Han havde heller ikke helt styr på reglerne i de forskellige worlds.
Konklusion:
Han skal skrive en bedre ansøgning som er godkendelse værdig (2 forsøg tilbage), og kan derefter - såfremt der er gået over 24 timer fra nu - tage en ny test (1 forsøg tilbage). Fejler han denne test, må ansøgningen betragtes som afvist.
Han kom ind og sagde at han var klar til en test, og doven som jeg var, tjekkede jeg ikke om hans ansøgning var godkendt - hvilket den bagefter vise sig ikke at være. Derudover fejlede han testen. Han mente ikke at exploits var nævnt i vores regler, og vidste derfor ikke hvad det var. Han havde heller ikke helt styr på reglerne i de forskellige worlds.
Konklusion:
Han skal skrive en bedre ansøgning som er godkendelse værdig (2 forsøg tilbage), og kan derefter - såfremt der er gået over 24 timer fra nu - tage en ny test (1 forsøg tilbage). Fejler han denne test, må ansøgningen betragtes som afvist.