Navn: Kristoffer
Minecraft navn: HealingTiger
Alder: 16
Interesser: Computer spil ( WoW, LoL, PWI, RoM, CSS, APB, S8P, TF2, L4D, Champions online, Warcraft, HL2, GGA og aion) Jeg bruger meget fritid på at spille computer spil og er en meget aktiv spiller.
Minecraft erfaring: Alpha spiller. Har spillet siden man kunne købe minecraft. Jeg har bygget en helt masse store ting og kan godt lide at lægge en masse tid i mine projekter. Er ved at være træt af at spille single player og vil gerne spille på en god og seriøs online server.
Hvor har du hørt om Crafters.dk: Jeg har hørt om og set serveren fra 2 af mine venner som spiller på serveren.
Venner på serveren: Razzerdenkage og Themaluf.
Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil gerne joine jeres server fordi den virker meget seriøs og jeg normalt ikke spiller online fordi folk stjæler og smadre ens ting. Jeg har set at på jeres server kan det ikke lade sig gøre og hvis det endeligsker får det konsekvenser. Jeg vil også gerne spille på serveren da jeg gerne vil være med til at bygge en masse fede ting og lægge en masse kræfter i at hjælpe med at bygge serveren større og federe
Har du læst og forstået reglerne? Ja, og jeg synes det er nogle gode regler som jeg selvfølgelig har tænk mig at følge. En server med regler er en god server.
Lidt information og mig. Jeg går på Frijsenborg efterskole og tager en HHX i viby efter. Jeg er meget aktiv og stopper ikke et projekt i Minecraft før jeg er tilfreds med det endelige resultat. Så accepter min ansøgning og i vil ikke fortryde det.
Konge ansøgning.
- CptTomatoKing
-