Dit Navn: Daniel
Dit Minecraft Navn: Dullihansen
Alder: 25
Sted: Sønderjylland
Interesser: Spil, film, biler, computer og ikke mindst et godt venskab.
Minecraft erfaring: Jeg har spillet singleplayer mode lidt, men købte fornylig spillet og savner en god server der ikke er overproppet med mennesker og bygninger. En server, hvor man kan hygge sig lidt på sammen med nogle gutter
Hvor har du hørt om crafters.dk: Jeg blev anbefalet siden/serveren på hol.dk
Venner på serveren? Ingen endnu
Hvorfor vil du joine vores server: Fordi jeres worldmap ikke ser helt overproppet ud, og fordi det er en dansk server
Har du læst og forstået reglerne? Reglerne er læst og forstået
Andet:
Jeg er en gut på 25år, som studerer til pædagog. Jeg købte dette spil, på grundlag af at jeg lovede fruen i hjemmet, at jeg ikke ville spille et andet spil mere, som jeg var rimelig afhængig af. Så nu leder jeg naturligvis efter noget nyt jeg kan blive afhængig af, haha Jeg har prøvet at overbevise mine 2 gode gaming-makkere til at købe spillet også, så det er muligt at de også skriver en ansøgning på siden, for at joine
PT. er jeg i behandling for kræft og har derfor en masse sygedage, som jeg kan bruge foran skærmen herhjemme.
Jeg ser frem til at kunne bruge en del timer sammen med jer alle, hvor vi kan bygge forskellige ting
Mvh Dulli
Dulli - Ansøgning
-
Re: Dulli - Ansøgning
Godkendt, kom ingame og få en test når du har tid.
- Dulli
Hmm, jeg kan ikke komme ind . Hvad gør jeg forkert?
- thomaskaufi
kan det være du har opdateret til 1,2? serveren kører stadig 1,1….
"Den dybe tallerken blev ikke opfundet på en dag!"
- Dulli
Som sagt, så har jeg kun lige købt spillet - så går da ud fra jeg har den nyeste version. Så kan jeg ikke spille på serveren?
- bobiboblolo
Nej du kan ikke spille på serveren i et stykke tid endnu (forhåbentlig ikke langt tid)
MEN du kan nedgradere med dette program:
http://www.minecraftforum.net/topic/800 ... ing-to-10/
Vi spiller lige nu 1.1 på crafters.dk, hvis det lykkes vil din langer hvergang du logger ind spørge om du opdatere til 1.2.3 det skal du lade vær med:)
Jeg har ikke selv prøvet det så jeg kan ikke garantere dens virkning.
MEN du kan nedgradere med dette program:
http://www.minecraftforum.net/topic/800 ... ing-to-10/
Vi spiller lige nu 1.1 på crafters.dk, hvis det lykkes vil din langer hvergang du logger ind spørge om du opdatere til 1.2.3 det skal du lade vær med:)
Jeg har ikke selv prøvet det så jeg kan ikke garantere dens virkning.
- thomaskaufi
jeg har selv hjulpet nogle venner med at nedgradere, men det er jo så med min egen bin mappe... hvis du gør det via en ukendt source på nettet er det jo ikke til at vide hvad der ligger af eventuelle virus'er i binfilen du downloader, ja det er relativt nemt, men pas nu på hvis du gør det via nettet....
"Den dybe tallerken blev ikke opfundet på en dag!"
- Dulli
Hmm hvor længe vil i tro der går, før serveren kører med den nyeste version?
Og hvis jeg downgrader, er det så lige meget til hvilken 1.1 version?
- Scrollzz
Det skal helst være Full 1.1.0 hvis den er derDulli wrote:Hmm hvor længe vil i tro der går, før serveren kører med den nyeste version?
- Dulli
Fatter ikke det skide program
Jeg får følgene fejl, når jeg følger guiden i det link.
Error: The files in c:\users\dulli\appdata\roaming\.minecraft\bin are not for the current version or are not vanilla. Please delete your .minecraft bin folder and run the launcer again to get a vanilla minecraft of the current version.
Det er ligemeget hvilken version jeg vælger.
Sletter jeg bin folderen, siger den noget lign. at jeg ikke har alle de filer der er påkrævet i bin folderen - hvilket jo er klart, når den er slettet.
Wtf?!
Jeg får følgene fejl, når jeg følger guiden i det link.
Error: The files in c:\users\dulli\appdata\roaming\.minecraft\bin are not for the current version or are not vanilla. Please delete your .minecraft bin folder and run the launcer again to get a vanilla minecraft of the current version.
Det er ligemeget hvilken version jeg vælger.
Sletter jeg bin folderen, siger den noget lign. at jeg ikke har alle de filer der er påkrævet i bin folderen - hvilket jo er klart, når den er slettet.
Wtf?!