Wow endelig en dansk god server

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
Post Reply
KingOfAmager

Wow endelig en dansk god server

Post by KingOfAmager »

Hej, en mine venner fra min klasse bruger også denne server og har anbefalet den til mig. Jeg synes den var god (er kun lige gået i gang) men det her er en af de bedste danske servere vis ikke den bedste jeg har besygt. Jeg ser frem til at bygge en masse ting og få mange venner i servern, glæder mig til jeg har fri fra skole hilsen Kingofamager :D
julemand101

Re: Wow endelig en dansk god server

Post by julemand101 »

Godt du kan lide den. Vi gør alle (admins, moderatorer samt alle vores brugere) et stort arbejde for at blive ved med at gøre vores community bedre. Håber du selv vil være med til at styrke det samarbejde der er og deltage aktivt. Husk at holde øje med forummet hvor vi fx også planlægger Battlefield 3 spil samt Open Transport Tycoon. :)
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
KingOfAmager

Re: Wow endelig en dansk god server

Post by KingOfAmager »

Ok glæder mig virkelig har fri kl. 13.30 og en til fra min klasse bungicasse er også lige Joined serveren. Skal nok huske at tjekke forumet ser frem til at bygge sammen med jer. Hvis i nogen har brug for hjælp vil jeg altid stå klar til at hjælpe. :D
Post Reply