ansøgning

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
matjuk

ansøgning

Post by matjuk »

Dit Navn: mathias Boel Micheelsen

Dit Minecraft Navn: matjuk

Alder: 9 men snart 10

Sted: københavn Syd -sundby

Interesser: Jeg spiller meget minecraft singleplayer ig har længe søgt efter en dansk server så er glad for der er en god en. jeg har gået til spejder i ca. 1 år, har INgen kæreste :) er også kun 9 så...

Minecraft erfaring:jeg har haft minecraft lige siden Beta kom ud, kan ikke finde ud at æave eller installere Mods, det gør min storebror, kan alle recipes, opskrifter som fx alt untagen midten coble stone så får man en ovn.

Hvor har du hørt om crafters.dk: kingofamager spiller det han er min storebror som spiller med nogle af sine venner fra hans klase

Venner på serveren? kingofamager, og hans venner

Hvorfor vil du joine vores server:fordi den ser sjov ud og der er mange øer man kan være på og se vad andre har bygget og havde sin egen ø. og bytte system med vand er også meget sejt, og admins og moderaterer skulle også være gode.

Har du læst og forstået reglerne? ja det har jeg de er læst og forstået

ekstra om mig:jeg bor i et hus sammen med min storebror og mor og far og kæledyr og min gran kosine besøre mig tit og vi leger godt sammen mit kæledyr hedder bølle og det er en kanin den bider mig tit jeg har mange gode venner og jeg går i tredje klasse og vi skal lære engenlsk og jeg er god til engelsk og mig og mine venner spiller det sammen med mig jeg mener de spiller MINECRAFT sammen med mig, vi har det sjovt. min mor og fr er normale og det synes jeg også selv jeg er.
Last edited by matjuk on 24 Mar 2012, 14:52, edited 1 time in total.
CptTomatoKing

Re: ansøgning

Post by CptTomatoKing »

matjuk wrote:Dit Navn: mathias

Alder: 9

Sted: kbhs

Interesser: spille minecraft og at være sammen med mine venner og familie

Minecraft erfaring:jeg har haft minecraft lige siden alpha og jeg spiller det vær dag

Hvor har du hørt om crafters.dk: kingofamager spiller det han er min storebror

Venner på serveren? kingofamager

Hvorfor vil du joine vores server:fordi den ser sjov ud og der er mange øer man kan være på og se vad andre har bygget

Har du læst og forstået reglerne? ja det har jeg

ekstra om mig:jeg bor i et hus sammen med min storebror og mor og far og kæledyr og min gran kosine besøre mig tit og vi leger godt sammen mit kæledyr hedder bølle og det er en kanin den bider mig tit jeg har mange gode venner og jeg går i tredje klasse og vi skal lære engenlsk og jeg er god til engelsk og mig og mine venner spiller det sammen med mig jeg mener de spiller MINECRAFT sammen med mig
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk

ps du sagde ingame at du havde skrevet mere... jeg kan ikke lige se hvad mere du har skrevet :?
To mine, or not to mine...
Ch0x

Post by Ch0x »

matjuk wrote:Dit Navn: mathias Boel Micheelsen

Alder: 9 men snart 10

Sted: københavn Syd -sundby

Interesser: Jeg spiller meget minecraft singleplayer ig har længe søgt efter en dansk server så er glad for der er en god en. jeg har gået til spejder i ca. 1 år, har INgen kæreste :) er også kun 9 så...

Minecraft erfaring:jeg har haft minecraft lige siden Beta kom ud, kan ikke finde ud at æave eller installere Mods, det gør min storebror, kan alle recipes, opskrifter som fx alt untagen midten coble stone så får man en ovn.

Hvor har du hørt om crafters.dk: kingofamager spiller det han er min storebror som spiller med nogle af sine venner fra hans klase

Venner på serveren? kingofamager, og hans venner

Hvorfor vil du joine vores server:fordi den ser sjov ud og der er mange øer man kan være på og se vad andre har bygget og havde sin egen ø. og bytte system med vand er også meget sejt, og admins og moderaterer skulle også være gode.

Har du læst og forstået reglerne? ja det har jeg de er læst og forstået

ekstra om mig:jeg bor i et hus sammen med min storebror og mor og far og kæledyr og min gran kosine besøre mig tit og vi leger godt sammen mit kæledyr hedder bølle og det er en kanin den bider mig tit jeg har mange gode venner og jeg går i tredje klasse og vi skal lære engenlsk og jeg er god til engelsk og mig og mine venner spiller det sammen med mig jeg mener de spiller MINECRAFT sammen med mig, vi har det sjovt. min mor og fr er normale og det synes jeg også selv jeg er.
Godkendt, kom ingame og få en test når du har helt styr på reglerne.
Ch0x

Post by Ch0x »

Bestod første test, men spurgte bagefter hvordan man claimer en ø. Kan komme ind til en ny test om mindst 24 timer.
Post Reply