Ansøgning.

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Dannjell

Ansøgning.

Post by Dannjell »

Mit navn: Dannjell

Mit Minecraftnavn: Dannjell

Alder: 15

Sted: Storkøbenhavn

Interesser: Minecraft, venner og fodbold.

Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft siden sommeren 2011, og har i den tid besøgt mange servere, samt spillet i et hav af SP verdener. Jeg har dog haft svært ved at finde en server, hvorpå jeg gider at ligge en masse timers arbejde ind i nogle projekter, uden det bliver ødelagt eller lign.

Hvorfra har jeg hørt om Crafters.dk: Jeg har søgt lidt på Google, og så er jeres server, blevet nævnt et par gange på nogle forskellige forums, så jeg tænker at der må være noget om det.

Venner på serveren: Lige pt. ingen, jeg var dog hurtigt inde og sige hej, tidligere i dag, og folk virkede meget imødekommende, så mon ikke der er en ''homie'' eller to, som jeg kan falde i snak med.

Hvorfor vil jeg joine serveren: Som sagt længere oppe, leder jeg efter en server hvor jeg kan være sikker på, at en masse timers arbjede ikke går spildt. Dette er jeg overbevist om ikke vil ske, da i siger at i har haft den samme map i over et år.

Derudover virker folk bare generalt flinke, og jeg kunne, rundt om spawn, se at byggestanderden er på det helt rigtige niveau for mig.

Desuden er ideén med at Adventure map, et super godt koncept, da der altid vil være nyt land at udforske. Jeg kan også forestille mig at PvP verdenen er et besøg værd, dog er jeg glad for at man selv kan vælge, mellem at blive blive slået ihjel af andre spillere, eller bare slå sig selv ihjel.

Har jeg læst reglerne: Ja, jeg har læst og forstået reglerne.

Ekstra: Jeg beklager for evt. stavefejl eller lign. men Dansk er ikke mit modersprog.

Håber at høre fra jer.

Venlig Hilsen - Dannjell
Ch0x

Re: Ansøgning.

Post by Ch0x »

Rigtig fin ansøgning, den er godkendt. Kom ind og få en test når du har helt styr på reglerne. Vær særligt opmærksom på, at reglerne for de forskellige worlds, ikke nødvendigvis er de samme.
Ch0x

Re: Ansøgning.

Post by Ch0x »

Promoted.
Post Reply