Navn: Thorbjørn
Brugernavn: valdemar_borch
Alder: 8. Selv om jeg ikke er ældre kan jeg både skrive og læse og kan deltage i chat.
Sted: Nordsjælland
Interesser: Lego, Minecraft, iPod spil
Minecrafterfaring: 6 måneder på andre servere. Har også min egen server på sc5.servercraft.co:9845
Hvor har du hørt om crafters.dk: På en anden server.
Venner på serveren? nihkhk
Hvorfor vil du joine vores server: Fordi det der er bygget er over-nice og jeg vil gerne gøre den større og bygge mere. Vil også gerne bygge sammen med nogle på serveren.
Har du læst og forstået reglerne? Ja
Hilsen
Thorbjørn
Ansøgning for valdemar_borch
- fatKaizer
Re: Ansøgning for valdemar_borch
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)valdemar_borch wrote:Navn: Thorbjørn
Brugernavn: valdemar_borch
Alder: 8. Selv om jeg ikke er ældre kan jeg både skrive og læse og kan deltage i chat.
Sted: Nordsjælland
Interesser: Lego, Minecraft, iPod spil
Minecrafterfaring: 6 måneder på andre servere. Har også min egen server på sc5.servercraft.co:9845
Hvor har du hørt om crafters.dk: På en anden server.
Venner på serveren? nihkhk
Hvorfor vil du joine vores server: Fordi det der er bygget er over-nice og jeg vil gerne gøre den større og bygge mere. Vil også gerne bygge sammen med nogle på serveren.
Har du læst og forstået reglerne? Ja
Hilsen
Thorbjørn
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk