Ansøgning opdateret :D

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
gustmine

Ansøgning opdateret :D

Post by gustmine »

Dit Navn: Mit navn er Gustav

Dit Minecraft Navn: mit minecraft navn er gustmine

Alder: jeg er 16 år

Sted: Nordsjælland

Interesser: mine intereser er fodbold, computer, minecraft, teamfortress, wow, gta, lege med ild, dræbe motherfuckers der ikke vil have mig på deres servere og andre online spil

Minecraft erfaring: Har du spillet Minecraft før? Singleplayer eller multiplayer på en anden server? Hvis ja, hvor lang tid? Jeg er beta minecraft spiller, jeg spiller mest singleplayer. har mest spillet på servere med vennerne vi selv har sat op.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem mine venner

Venner på serveren? Skriv deres in-game nicks her
Johannesdenseje, razzerdenkage, themaulf, peteboy og zekrom

Hvorfor vil du joine vores server: Her kan du så skrive om hvorfor du vil ind på vores server, har du kigget rundt omkring og set hvad vi har bygget? Kan du lide det du har set og mener du at du kan være med til at gøre serveren bedre og bygge noget fedt?.

jeg har set noget af det i har lavet og det ser fantastisk ud. jeg vil gerne hjælpe at gøre serven bedre på alle måder jeg kan. grunden til at jeg allerhelst vil ind er at bygge noget med mine venner. jeg har allerede aftalt med dem at vi skal bygge et kæmpe hus hvis jeg kommer ind :D

Håber at min ansøgning er lang nok nu :|
Last edited by gustmine on 03 Apr 2012, 20:25, edited 1 time in total.
Pars

Re: Ansøgning

Post by Pars »

gustmine wrote:Dit Navn: Gustav

Dit Minecraft Navn: gustmine

Alder: 16

Sted: Nordsjælland

Interesser: Spil, computer, minecraft, teamfortress andre online spil

Minecraft erfaring: Har du spillet Minecraft før? Singleplayer eller multiplayer på en anden server? Hvis ja, hvor lang tid? Jeg har spillet minecraft i omkring 3 år. jeg plejer at spille singleplayer.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem venner

Venner på serveren? Skriv deres in-game nicks her
Johannesdenseje, razzerdenkage, themaulf og zekrom

Hvorfor vil du joine vores server: Her kan du så skrive om hvorfor du vil ind på vores server, har du kigget rundt omkring og set hvad vi har bygget? Kan du lide det du har set og mener du at du kan være med til at gøre serveren bedre og bygge noget fedt?. fordi jeg gerne vil spille med mine venner, jeg vil gerne bygge noget op helt fra starten.
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
FedeAnderzen

Re: Ansøgning opdateret :D

Post by FedeAnderzen »

Stadig lidt tynd, men lad gå du kan jo altid billiere i testen.

Kom ind og fang en moderator eller admin når du kan reglerne.
Image
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

Promoted
Image
PennisPuff

Post by PennisPuff »

Hvor i Nordsjælland ?? :)
Themaluf