jeg undskylder mange gange
- lauvang
jeg undskylder mange gange
det var min lille bror der spillede på min bruger pga han ikke selv havde en så jeg vil gerne be om 2 ting må jeg ikke nok blive ombannet og vær venlig at banne vgaard det er min lille brors bruger
- Gulerod
Re: jeg undskylder mange gange
Til at starte med vil jeg sige at du lige skal læse denne regel igen, som du jo HAR læst en gang før da du kom ind på serveren.lauvang wrote:det var min lille bror der spillede på min bruger pga han ikke selv havde en så jeg vil gerne be om 2 ting må jeg ikke nok blive ombannet og vær venlig at banne vgaard det er min lille brors bruger
4. Du har selv ansvar for din egen Minecraft Bruger, og alle handlinger der kan spores til den på crafters.dk.
Så om du siger det er din bror, mor, far eller sågar hund eller kat så gælder den regel for alle.
At du så bagefter beder os om at banne en anden bruger (i dette tilfælde din bror) pga noget der er sket på din konto vil ikke hjælpe din klage.
Og så skal jeg lige forstå hvad du skriver helt præcis. Du siger din bror ikke havde en konto og derfor brugte din, og nu beder du os om at banne din brors konto?
Skal det så forståes som at han bruger din konto, får den banned, og derefter køber sin egen?
- fatKaizer
Re: jeg undskylder mange gange
En hel anden ting er at du ikke følger klagevejledningen.