Dit Navn: Kristoffer
Dit Minecraft Navn: Mygirl2
Alder: 13
Sted: Sjælland
Interesser: Jeg har spillet minecraft meget på min brors konto og så har jeg også spillet meget counter strike
Minecraft erfaring: jeg har ikke så meget erfaring men jeg håber at jeg kan komme ind på servern og få mere erfaring om spillet
Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem min bror
Venner på serveren? Nihkhk
Hvorfor vil du joine vores server: jeg har spillet på min brors og jeg synes det er en rigtig god server med mange muligheder for at udfolde sig.
Ansøning
-
Re: Ansøning
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)kriz1999 wrote:Dit Navn: Kristoffer
Dit Minecraft Navn: Mygirl2
Interesser: Jeg har spillet minecraft meget på min brors konto og så har jeg også spillet meget counter strike
Minecraft erfaring: jeg har ikke så meget erfaring men jeg håber at jeg kan komme ind på servern og få mere erfaring om spillet
Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem min bror
Venner på serveren? Nihkhk
Hvorfor vil du joine vores server: jeg har spillet på min brors og jeg synes det er en rigtig god server med mange muligheder for at udfolde sig.
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
NOTE:
Jeg anbefaler at du kigger en bunke accepterede ansøgninger igennem, gerne nogle af de nye. På den måde kan du få en idé om hvad vi forventer af en ansøgning, og du kan så bruge dit sidste forsøg fornuftigt.
- kriz1999
Dit Navn: Kristoffer Bredgaard Hansen
Dit Minecraft Navn: mygirl2
Interesser: Spil, computer, minecraft, counter strike, battlefield til ps3, musik, action film, lil wayne
Minecraft erfaring: jeg har spillet Minecraft før både i Singleplayer og multiplayer på en server? Ca. 1 måned på min brors computer så opdagede jeg at det var et fantastisk spil så det købte jeg
Hvor har du hørt om crafters.dk: min storebror fortalte mig om den og roste den utroligt meget
Venner på serveren? Nihkhk og Andersnielsen94
Hvorfor vil du joine vores server: som jeg skrev tidligere har min bror rost den og sagde det var en god server at starte på og har prøvet lidt på hans og den var rigtig god
Har du læst og forstået reglerne? Ja flere gange så nu forstår jeg den klart og tydeligt
Interesser: Spil, computer, minecraft, counter strike, battlefield til ps3, musik, action film, lil wayne
Minecraft erfaring: jeg har spillet Minecraft før både i Singleplayer og multiplayer på en server? Ca. 1 måned på min brors computer så opdagede jeg at det var et fantastisk spil så det købte jeg
Hvor har du hørt om crafters.dk: min storebror fortalte mig om den og roste den utroligt meget
Hvorfor vil du joine vores server: som jeg skrev tidligere har min bror rost den og sagde det var en god server at starte på og har prøvet lidt på hans og den var rigtig god
Har du læst og forstået reglerne? Ja flere gange så nu forstår jeg den klart og tydeligt
- CptTomatoKing
Efter en lille snak ingame har han fået lov til at lave en ny anøgning.
⚒ To mine, or not to mine...
- kriz1999
Dit Navn: Kristoffer Bredgaard Hansen
Alder: 13 gode år
Sted: Sjælland (høje taastrup)
Interesser: Spil, computer, minecraft, counter strike, battlefield til ps3, musik, action film, lil wayne, Amerikans fodbold
Min fritid: når jeg kommer hjem fra skole ringer jeg til min bror og spørger og vi skal spille counter strike/minecraft og jegvspiller meget battlefield og så ser jeg big brother med min bror jeg er fan af Green bay packers min musik smag er rap og hardstyle og min livret er mexikansk og indisk og mit ynglings fag er matematik og min ynglings slik er vingummi. Så elsker jeg at være sammen med min ven Emre
Og så håber jeg at jeg kommer ind på crafters.dk
Alder: 13 gode år
Sted: Sjælland (høje taastrup)
Interesser: Spil, computer, minecraft, counter strike, battlefield til ps3, musik, action film, lil wayne, Amerikans fodbold
Min fritid: når jeg kommer hjem fra skole ringer jeg til min bror og spørger og vi skal spille counter strike/minecraft og jegvspiller meget battlefield og så ser jeg big brother med min bror jeg er fan af Green bay packers min musik smag er rap og hardstyle og min livret er mexikansk og indisk og mit ynglings fag er matematik og min ynglings slik er vingummi. Så elsker jeg at være sammen med min ven Emre
Og så håber jeg at jeg kommer ind på crafters.dk
- CptTomatoKing