Ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
Madsrye7
Posts: 1
Joined: 29 Apr 2012, 17:11

Ansøgning

Post by Madsrye7 »

Mit navn: Mads

Mit Minecraft navn Madsrye7

Alder: 15

Sted: Jylland <3

Mine Interesser er: Fodbold Computerspil Fx Counterstrike Source mw3 League of legends osv. Selfølgelig også Minecraft. Min interesse inde for minecraft er at gøre jeres server bedere ved at bygge en masse fede ting i jeres server :)

Mine Minecraft erfaring Er 1 år + Købte spillet da mine venner spillede det meget har tit spillet i min vens online server hvor vi fik bygget en masse ting så bygge det kan jeg :) synes selv jeg har store erfaringer til at bygge ting

Crafter.dk hørte jeg fra mine freinds så jeg kiggede ind og så det super fede arbejde i har lavet.

Freinds jeg kender på servern: Ch0x - StjerneIdioten - Mople - JbrammeR


Hvorfor Jeg vil joine jeres server: har gået rundt i et stykke tid og set masser af de fede ting i har lavet. Det virker som i har stor interesse efter nogle der kan bygge, så har i skam fået fat i den rette :) tror sten sikkert at jeg kan få min tid til at gå her inde der altid mange online man kan skrive ingame med. så er man jo ikke altid alene som man er i single player ;)

Jeg har læst og forstået reglerne: Jeg har meget respekt for Admins på forskellelige server og jeg spørger altid en admin inden jeg bygger et sted i nærheden af andres bygninger og hvis en admin eller en der er i højere rank spørger mig om noget og jeg opdager det vil jeg her med love altid at svare

Håber i vil godkende ansøgning MVH Madsrye7/Mads :)
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Ansøgning

Post by FedeAnderzen »

Godkendt, kom ind og bliv testet når du kan reglerne.
Image
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Ansøgning

Post by julemand101 »

Godkendt selvom der er lidt småfejl hist og her.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
User avatar
CptTomatoKing
Posts: 861
Joined: 07 Nov 2010, 12:38
Location: Undervands Byen

Re: Ansøgning

Post by CptTomatoKing »

Havde nogle små problemer i testen... Han kan få en ny imorgen :)
To mine, or not to mine...
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Ansøgning

Post by FedeAnderzen »

Inaktiv
Image
Post Reply