Ansøning fra Asalhepe

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
asalhepe
Posts: 2
Joined: 13 May 2012, 11:56

Ansøning fra Asalhepe

Post by asalhepe »

Mit Navn: Asger

Mit Minecraft Navn: asalhepe

Alder: 12

Sted: Sjælland

Interesser: Spil, computer, minecraft, PS3 fifa, fodbold og håndbold.

Minecraft erfaring: Har du spillet Minecraft før? Ja jeg er på en anden server med nogle af mine venner.

Hvor har du hørt om crafters.dk: på http://minecraft.dk/mcserverlist/

Venner på serveren? nej jeg har ingen venner på serveren men jeg har en ven som måske kommer på men jeg ved ikke hvad hans minecraft navn er.

Hvorfor vil du joine vores server: fordi er det er en fantastisk smuk server og den er rigtig godt lavet. :D
og så lyder personerne på serveren rigtig flinke :D


Har du læst og forstået reglerne? ja jeg har læst reglerne og har forstået dem.

Kærlig hilsen Asalhepe
User avatar
Pars
Posts: 1165
Joined: 06 Nov 2010, 10:03
Location: København

Re: Ansøning fra Asalhepe

Post by Pars »

asalhepe wrote:Mit Navn: Asger

Mit Minecraft Navn: asalhepe

Alder: 12

Sted: Sjælland

Interesser: Spil, computer, minecraft, PS3 fifa, fodbold og håndbold.

Minecraft erfaring: Har du spillet Minecraft før? Ja jeg er på en anden server med nogle af mine venner.

Hvor har du hørt om crafters.dk: på http://minecraft.dk/mcserverlist/

Venner på serveren? nej jeg har ingen venner på serveren men jeg har en ven som måske kommer på men jeg ved ikke hvad hans minecraft navn er.

Hvorfor vil du joine vores server: fordi er det er en fantastisk smuk server og den er rigtig godt lavet. :D
og så lyder personerne på serveren rigtig flinke :D


Har du læst og forstået reglerne? ja jeg har læst reglerne og har forstået dem.

Kærlig hilsen Asalhepe
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
User avatar
asalhepe
Posts: 2
Joined: 13 May 2012, 11:56

Re: Ansøning fra Asalhepe

Post by asalhepe »

Mit Navn: Mit navn er Asger
Mit minecraft navn: Mit minecraft navn er Asalhepe som jeg fandt på fordi de As står for Asger (mig) og Al står for Alexander (min storebror) og He står for Heidi (min mor) og Pe står for Peter (min far).
fordi at jeg holder rigtig meget af min familie.
Alder: Jeg er tolv år gammel og har fødselsdag om en måned altså i juni.
Sted: jeg bor på sjælland i en by der hedder Ølstykke
Interesser: Spil, computer, Minecraft, PS3, fifa, Fodbold, Håndbold
Spil: for det meste computer spil og PS3.
Computer: jeg elsker at spille computer og jeg elsker også at ekspermentere med andet elektronik.
Minecraft: jeg spiller allermest Minecraft fordi i Minecraft kan man gøre sine ider til virkelighed.
PS3: jeg elsker også at spille Playstaiton 3 for det meste spiller jeg Fifa 12.
Fifa: det spil jeg spiller mest på PS3 er FIFA fordi at jeg elsker at se og spille fodbold.
Fodbold: jeg går til fodbold i Stenløse Boldklub og spiller venstre Angreb.
Håndbold: jeg går også til håndbold. jeg spiller i Egedal håndboldklub. jeg står på mål. :D
Minecraft erfaring: jeg er på også på en anden server med nogle af mine venner.
Hvor jeg har hørt om Crafters.dk ved hjælp af http://minecraft.dk/mcserverlist/ har jeg fundet Crafters.dk.
Venner på serveren: jeg har ingen venner på serveren endnu men der er en af mine venner der hedder Anton som har tænkt sig at komme på jeg ved ikke hvad hans Minecraft navn er men i virkeligheden hedder han Anton. :D
Hvorfor vil jeg joine serveren: fordi jeg syntes det er en ufattelig smuk serveren og jeg syntes at Personerne på servenen virker rigtig flinke.
Har du læst og forstået reglerne: ja jeg har læst og forstået reglerne og jeg syntes det er nogle fornuftige regler. :D
Kærlig hilsen Asalhepe :D
User avatar
Pars
Posts: 1165
Joined: 06 Nov 2010, 10:03
Location: København

Re: Ansøning fra Asalhepe

Post by Pars »

Den er godkendt.
User avatar
Pars
Posts: 1165
Joined: 06 Nov 2010, 10:03
Location: København

Re: Ansøning fra Asalhepe

Post by Pars »

Fejlede første test, ny test i morgen efter kl 19
User avatar
xcanner
Posts: 1748
Joined: 06 Nov 2010, 03:22
Contact:

Re: Ansøning fra Asalhepe

Post by xcanner »

inaktiv
It's all about the community
Post Reply