Ansøning sexygoat.

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
Sexygoat
Posts: 3
Joined: 20 May 2012, 19:25

Ansøning sexygoat.

Post by Sexygoat »

Hej jeg er en dreng på 16 år, har spillet " Minecraft " i en længere periode men stoppede.. Er så begyndt igen. Og kunne godt tænke på at komme ind og spille på jeres server, den ser spænende ud, og tror jeg ville kunne bidrage til jeres server!. Jeg har en hel del erfaring med minecraft, har været admin på 4 servers, og vil med glæde gøre mit selvskab på jeres server.
Mvh. Nicolaj
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Ansøning sexygoat.

Post by FedeAnderzen »

Sexygoat wrote:Hej jeg er en dreng på 16 år, har spillet " Minecraft " i en længere periode men stoppede.. Er så begyndt igen. Og kunne godt tænke på at komme ind og spille på jeres server, den ser spænende ud, og tror jeg ville kunne bidrage til jeres server!. Jeg har en hel del erfaring med minecraft, har været admin på 4 servers, og vil med glæde gøre mit selvskab på jeres server.
Mvh. Nicolaj
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Image
User avatar
Sexygoat
Posts: 3
Joined: 20 May 2012, 19:25

Ansøning sexygoat.

Post by Sexygoat »

Dit Navn: Nicolaj

Dit Minecraft Navn: SexyGoat

Alder: 16

Sted: NordSjælland

Interesser: Spil, Knallerter, venner, Minecraft, League of Legends

Minecraft erfaring:Jeg startet med at spille minecraft i 2010, spillet det derefter i knap halvandet år. stoppet.. og er begyndt igen. Har haft min egen server, som var vellykket. og har spillet på nogle andre servers, hvor jeg blev admin på.

Hvor har du hørt om crafters.dk: kigget på nettet efter en server, og jeg syntes at crafters så fed ud

Venner på serveren? Skriv deres in-game nicks her: kender ingen på serveren

Hvorfor vil du joine vores server: kunne godt tænke mig at komme ind og spille på jeres server fordi, den ser spænende ud, og tror jeg ville kunne bidrage til jeres server!. Jeg er godt i humøret, har 100% respekt for den andre spillere.
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Ansøning sexygoat.

Post by FedeAnderzen »

Lidt tynd, men jeg godkender den hvis du lover at sætte dig grundigt ind i reglerne så vi ikke skal spilde tid på at teste dig mere end en gang.

Kom ind og bed om en test når engang du kan alle reglerne.
Image
User avatar
Sexygoat
Posts: 3
Joined: 20 May 2012, 19:25

Re: Ansøning sexygoat.

Post by Sexygoat »

Okay iorden:-)
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Ansøning sexygoat.

Post by FedeAnderzen »

Var noget usikker i testen. Ny om 24 timer.

Vidste ikke hvad exploits er. Vidste ikke man skulle erstatte mossy og crackes stonebrick i strongholds i adventure.
Image
User avatar
xcanner
Posts: 1748
Joined: 06 Nov 2010, 03:22
Contact:

Re: Ansøning sexygoat.

Post by xcanner »

inaktiv
It's all about the community
Post Reply