Hacket

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
Post Reply
nicoline1

Hacket

Post by nicoline1 »

Heeij..
Jeg er blevet banned på servern fordi der var en der hackede min bruger :cry:
Jeg har ikke oblevet at den har været/blevet hacket igen efter jeg fik den igen, så håber i vil on banne mig så jeg kan spille på servern igen :)
[Det er sikkert min storebror der har lånt min bruger for han hjalp mig med at lave den til mig]

Venlig hilsen Nicoline1
Last edited by nicoline1 on 27 May 2012, 20:20, edited 1 time in total.
Casper98dk

Re: Hacket

Post by Casper98dk »

Kort klagevejledning wrote:2. Skriv så det er til at læse. Det vil sige så få stavefejl som muligt, stort begyndelsesbogstav ved start af sætninger osv.
(her viewtopic.php?f=23&t=659) Godt være du lige skal læse den igennem først.

Ved ikke hvad du mener med hacket. Det er højst sandsynligt bare nogen der enten har vidst eller gættet dit password... Hold det for dig selv, og lad det være svært at gætte...

Men husk regl 4: "Du har selv ansvar for din egen Minecraft Bruger, og alle handlinger der kan spores til den på"
Image
Tidligere Avis redaktør. Nu ham der brokker sig. Og ser jer bygge.

-Casper
julemand101

Post by julemand101 »

Håber xcanner lige vil se på din sag. Der står ikke nok information omkring sagen inde i vores system til jeg lige kan finde ud af hvad der er op og ned i den her sag. Dog tvivler jeg stærkt på du er blevet "hacket" eftersom der står det er et familiemedlem der har haft adgang til kontoen?
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
xcanner

Post by xcanner »

nicoline1 wrote:Heeij..
Jeg er blevet banned på servern fordi der var en der hackede min bruger :cry:
Jeg har ikke oblevet at den har været/blevet hacket igen efter jeg fik den igen, så håber i vil on banne mig så jeg kan spille på servern igen :)
[Det er sikkert min storebror der har lånt min bruger for han hjalp mig med at lave den til mig]

Venlig hilsen Nicoline1
Hej nicoline1

Jeg kan godt huske dig og din storebror (Hejaa20), der var vist også en af dine storebrors venner indblandet. Så vidt jeg husker "lånte" i hinandens accounts og lavede en masse bøvl. Det enten med at jeg brugte et par timer på at rydde op efter jer alle 3...

Jeg tør ikke at lukke dig ind på serveren igen, da jeg ikke stoler på, at du kan sikre din Minecraft account tilstrækkeligt.
It's all about the community
Post Reply