Ansøgning
- vbm02
Ansøgning
bor i et gult hus og er brun og kan lige fodbold og elsker BF3 og MW3 og især minecraft jeg blev afvist men prøver igen så jeg kan lide kylling har været i florida og der var engang hvor jeg næsten bliv fanget i en metro i paris men vil heslt ikke tale om det og har været i thailand og i mange ændre steder jeg er lidt lav og gør i 4.a kan godt lide gysser og kan lide fly og lego og ville give alt for noget lego minecraft selvom det kommer shart og kan ikke lide dansk vand med brus syntes det er lidt ad men kan godt lide brus bare ikke vand med et og hved meget om rummet er lidt dårlig til at skrive alstå hånd skrevt det bedste mad synes jeg er burger king min farorite farve er gron og har en ps3 og wii kan godt blive sur nogen gange og kan har 2 katte men ellers nogen bilver jeg lidt ked af det hvis nogen siger jeg bruger hack selvom jeg ikke kan lægge mods ind kun texture packs det er jo nemt jeg synes selv jeg er glad og rar og håber syntes også jeg kan godt lide at tage den med ro jeg syntes selv jeg er sjov og kan lide at se simpons og south park har prøvet jeres server som var mega awesome godt spawn og kan godt lide skyde spil og zombie spil især resident evil 5 og 6 mit ps3 navn umpalumpa01 jeg bruger ikke særlig meget ID heir og kan rigtig meget lide kage mand og pizza men jeg kan ikke lide ost hadder kleme ost hadder når folk spammer i minecraft/chatten og jeg for fri klokken 12,40 fra skole næsten hver dag untagen onsdag der er for jeg fri klokken 13,30 har en iphone 4 og hadder fisk og hadder boger især dansk boger og skal shart med flyve A380 er til paris kan godt lide at se harry potter og min farorite sodavand er cola jrg tror ikke på spøgelser de er mega nedern men tror ikke på liv der ude er lidt mærkelig så håber i kan live med det spiller tekkit har været i lego land det synes jeg er meget kedeligt nu fordi jeg har været der mega mange gange kan lide pokemon elsker pickachu kan stave sorry ); håber du kan læse det jeg har skrevet min tandbøste den er blå og hvid hadder matematik og dansk men ikke engelsk håber jeg bliver godkendt
- FedeAnderzen
Re: Ansøgning
Et ord: Tegnsætningvbm02 wrote:bor i et gult hus og er brun og kan lige fodbold og elsker BF3 og MW3 og især minecraft jeg blev afvist men prøver igen så jeg kan lide kylling har været i florida og der var engang hvor jeg næsten bliv fanget i en metro i paris men vil heslt ikke tale om det og har været i thailand og i mange ændre steder jeg er lidt lav og gør i 4.a kan godt lide gysser og kan lide fly og lego og ville give alt for noget lego minecraft selvom det kommer shart og kan ikke lide dansk vand med brus syntes det er lidt ad men kan godt lide brus bare ikke vand med et og hved meget om rummet er lidt dårlig til at skrive alstå hånd skrevt det bedste mad synes jeg er burger king min farorite farve er gron og har en ps3 og wii kan godt blive sur nogen gange og kan har 2 katte men ellers nogen bilver jeg lidt ked af det hvis nogen siger jeg bruger hack selvom jeg ikke kan lægge mods ind kun texture packs det er jo nemt jeg synes selv jeg er glad og rar og håber syntes også jeg kan godt lide at tage den med ro jeg syntes selv jeg er sjov og kan lide at se simpons og south park har prøvet jeres server som var mega awesome godt spawn og kan godt lide skyde spil og zombie spil især resident evil 5 og 6 mit ps3 navn umpalumpa01 jeg bruger ikke særlig meget ID heir og kan rigtig meget lide kage mand og pizza men jeg kan ikke lide ost hadder kleme ost hadder når folk spammer i minecraft/chatten og jeg for fri klokken 12,40 fra skole næsten hver dag untagen onsdag der er for jeg fri klokken 13,30 har en iphone 4 og hadder fisk og hadder boger især dansk boger og skal shart med flyve A380 er til paris kan godt lide at se harry potter og min farorite sodavand er cola jrg tror ikke på spøgelser de er mega nedern men tror ikke på liv der ude er lidt mærkelig så håber i kan live med det spiller tekkit har været i lego land det synes jeg er meget kedeligt nu fordi jeg har været der mega mange gange kan lide pokemon elsker pickachu kan stave sorry ); håber du kan læse det jeg har skrevet min tandbøste den er blå og hvid hadder matematik og dansk men ikke engelsk håber jeg bliver godkendt
Et ord mere: Afsnit
Du bliver nødt at gøre det lidt lettere at læse, den blok text der kan jeg slet ikke få noget ud af.
Følg lige vores skabelon, den der er i ansøgningseksemplet.
- FedeAnderzen