Wk112 Ansøgning! :P

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
wk112
Posts: 2
Joined: 15 Jun 2012, 18:29

Ansøgning! Fra WK112 ;-)

Post by wk112 »

Hej Crafters :D . Jeg er en glad frisk spiller med et ordenligt sprogbrug og jeg elsker at hjælpe andre :).

Jeg elsker minecraft lige så meget jeg elsker min mor :o . Og jeg fandt den her danske server i håb for

jeg enlig havde fundet en server jeg kan lide at spille på :!: . Jeg syntes indtil nu alle virker flinke og

behagelige 8-) . Jeg vil gerne blive højere op-ranket end bare bygger, Men det regner jeg ikke med at blive

lige nu. For i tror nok bare jeg er en random N00B Ligesom de fleste andre ( Det er jeg ikke ;-)).

Jeg vil begynde at spille på Crafters.dk Som min Main server :P . Hvis bare jeg kunne Gøre noget for jer.

Jeg er altid frisk med min Kreative evne til at bygge ting for folk, og jeg er ligeså god til at lytte som

jeg er til at bestemme, men kun hvis jeg har fået at vide jeg skal bestemme... Det var det jeg have for nu

Jeg kunne blive ved i timevis men i spørger bare, Og i kan adde mig på skype William.kappel2 :). :!: :!: :D
User avatar
Kachuu
Posts: 231
Joined: 21 May 2011, 01:13

Re: Ansøgning! Fra WK112 ;-)

Post by Kachuu »

wk112 wrote:Hej Crafters :D . Jeg er en glad frisk spiller med et ordenligt sprogbrug og jeg elsker at hjælpe andre :).

Jeg elsker minecraft lige så meget jeg elsker min mor :o . Og jeg fandt den her danske server i håb for

jeg enlig havde fundet en server jeg kan lide at spille på :!: . Jeg syntes indtil nu alle virker flinke og

behagelige 8-) . Jeg vil gerne blive højere op-ranket end bare bygger, Men det regner jeg ikke med at blive

lige nu. For i tror nok bare jeg er en random N00B Ligesom de fleste andre ( Det er jeg ikke ;-)).

Jeg vil begynde at spille på Crafters.dk Som min Main server :P . Hvis bare jeg kunne Gøre noget for jer.

Jeg er altid frisk med min Kreative evne til at bygge ting for folk, og jeg er ligeså god til at lytte som

jeg er til at bestemme, men kun hvis jeg har fået at vide jeg skal bestemme... Det var det jeg have for nu

Jeg kunne blive ved i timevis men i spørger bare, Og i kan adde mig på skype William.kappel2 :). :!: :!: :D

Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Negative abelort kachuu - ChristinaKipker.

Hvis jeg virker sur og negativ, så tænkt på det på denne måde: Jeg er sur og negativ - Så i ikke behøves at være det !
User avatar
Ninjastick
Posts: 906
Joined: 19 Mar 2011, 13:47

Re: Ansøgning! Fra WK112 ;-)

Post by Ninjastick »

Den er også meget forvirrende sat op. Kig evt. på Eksemplet
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
User avatar
wk112
Posts: 2
Joined: 15 Jun 2012, 18:29

Wk112 Ansøgning! :P

Post by wk112 »

Navn: William Kappel

Minecraft Navn: Wk112

Alder: 16

Sted: NordJylland

Interesser: Computer, Minecraft, Minecraft servere, Driver setup, Fileformation, Diablo 3, Og sidst men ikke mindst min mor.

Minecraft erfaring: Jeg har spillet minecraft siden Alpha, Jeg har spillet på mange Multiplayer servers I LAAANG tid. Jeg er altid blevet kaldt gud...

Hørt fra: http://minecraft.dk/mcserverlist/page/2/

Venner på serveren: Ingen Men vil andbefalde den.

Det er lidt anderledes: Jeg er en glad frisk spiller med et ordenligt sprogbrug og jeg elsker at hjælpe andre .

Jeg elsker minecraft lige så meget jeg elsker min mor . Og jeg fandt den her danske server i håb for

jeg enlig havde fundet en server jeg kan lide at spille på . Jeg syntes indtil nu alle virker flinke og

behagelige . Jeg vil gerne blive højere op-ranket end bare bygger, Men det regner jeg ikke med at blive

lige nu. For i tror nok bare jeg er en random N00B Ligesom de fleste andre ( Det er jeg ikke ).

Jeg vil begynde at spille på Crafters.dk Som min Main server . Hvis bare jeg kunne Gøre noget for jer.

Jeg er altid frisk med min Kreative evne til at bygge ting for folk, og jeg er ligeså god til at lytte som

jeg er til at bestemme, men kun hvis jeg har fået at vide jeg skal bestemme... Det var det jeg have for nu

Jeg kunne blive ved i timevis men i spørger bare, Og i kan adde mig på skype William.kappel2 .

Om jeg har læst og forstået reglerne: Ja jeg har læst dem grundigt flere end en gang :)

Det var det jeg havde håber det godtages :)
User avatar
Kachuu
Posts: 231
Joined: 21 May 2011, 01:13

Re: Wk112 Ansøgning! :P

Post by Kachuu »

Jeg godkender den.
Negative abelort kachuu - ChristinaKipker.

Hvis jeg virker sur og negativ, så tænkt på det på denne måde: Jeg er sur og negativ - Så i ikke behøves at være det !
User avatar
Kachuu
Posts: 231
Joined: 21 May 2011, 01:13

Re: Wk112 Ansøgning! :P

Post by Kachuu »

Fejlede første test.

Nåede kun 2 spørgsmål, første var forkert og han kunne ikke forklare mig hvad exploits var.
Negative abelort kachuu - ChristinaKipker.

Hvis jeg virker sur og negativ, så tænkt på det på denne måde: Jeg er sur og negativ - Så i ikke behøves at være det !
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Wk112 Ansøgning! :P

Post by julemand101 »

Svarede at exploits er lig med hacks hvilket ikke er helt korrekt. Definitionen er at det er udnyttelse af fejl i spillet.

Blev meget aggressiv over jeg sagde det var forkert og han ikke havde flere chancer. Det viser meget godt at han ikke bør være herinde. Derudover virkede han meget utålmodig og forsøgte at slippe for at tage testen. Jeg mener derfor ikke at der er plads til ham herinde og han er derfor også banned.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply