servern er rat sej

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
emilcarstensen
Posts: 1
Joined: 16 Jun 2012, 12:04

servern er rat sej

Post by emilcarstensen »

mit navn: emil

mit minecraft navn: emilcarstensen

alder : 10

sted: sliminge

interesser: computer og at spille minecraft


minecraft erfaring: jeg har spillet på den server som den føste jeg har spillet på

jeres ting er super seje og jeg kan bygge seje ting så jeg håber at jeg må kunne bygge på den det kanne vere supper fet


jeg har hørt server fra en ad mine venner og så syntes jeg den var spendene

idag fand jeg kasperlj3 som ven og han er sød mod mig

jeg har læst reglerne og jeg kan dem sådan find og jeg spør også vis jeg ikke forstår en ting

jeg har brugt meret tid på at lave den er og derfor håber jeg at jeg kan komme ind og bygge på jeres seje server
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: servern er rat sej

Post by julemand101 »

emilcarstensen wrote:mit navn: emil

mit minecraft navn: emilcarstensen

alder : 10

sted: sliminge

interesser: computer og at spille minecraft


minecraft erfaring: jeg har spillet på den server som den føste jeg har spillet på

jeres ting er super seje og jeg kan bygge seje ting så jeg håber at jeg må kunne bygge på den det kanne vere supper fet


jeg har hørt server fra en ad mine venner og så syntes jeg den var spendene

idag fand jeg kasperlj3 som ven og han er sød mod mig

jeg har læst reglerne og jeg kan dem sådan find og jeg spør også vis jeg ikke forstår en ting

jeg har brugt meret tid på at lave den er og derfor håber jeg at jeg kan komme ind og bygge på jeres seje server
Jeg tror ikke du som 10 årig kan opføre dig modent nok til vores niveau her på serveren. Men du får en sidste chance til at skrive en ordentlig ansøgning hvor du beviser overfor mig at du er moden nok. Desuden:

Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply