Ansøgning - freakdk

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
freakdk

Ansøgning - freakdk

Post by freakdk »

Dit Navn: Niclas

Dit Minecraft Navn: freakdk

Alder: 18.....(Ej okay... 17, men det føles sgu så desperat, at skulle skrive, at man snart bliver 18 :-)...)

Sted: Nordvestsjælland

Interesser: Tjoooh.. Spiller da en del Minecraft :-). Derudover et par andre spil, heriblandt nok mest League of Legends og Diablo 3. Derudover er jeg moderator på minecraftforum.dk, og styrer min egen server.

Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft siden.... Ja ca. siden 1.2, hvor jeg startede på en engelsk server, dét var tider. Ellers har jeg bare stille og roligt spillet Minecraft lige siden, mest survival.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem Julemand101, og jeg har skam også været inde og kigge på serveren før :)

Venner på serveren? Jeg har ikke nogen "venner" på servere som sådan, men jeg kender da, og har snakket en del med Julemand101.

Hvorfor vil du joine vores server: Som i selv skriver, er i en veletableret dansk server, hvori i bestræber jer på, at alt skal foregå legit, og jeres slogan "It's all about the community". Det lyder lige som noget jeg leder efter, som tidsfordriv når jeg nu ikke lige spiller så meget på min egen server. Derudover har jeg mødt en masse flinke mennesker, som har spillet her, og var også kort inde på serveren og snakke med et par mods, som virkede meget fornuftige og venlige. Egentlig leder jeg bare efter en seriøs dansk server, som ikke lukker ned lige pludselig, hvor jeg stille og roligt kan stable en lille by på benene. Derudover ELSKER jeg idéen med et metrosystem, som rent faktisk bliver brugt :)

Har du læst og forstået reglerne? Ja jeg skulle mene at jeg har forstået dem, læst dem har jeg i hvert fald :)
FedeAnderzen

Re: Ansøgning - freakdk

Post by FedeAnderzen »

Godkendt, kom ind og bed om testen når du kan reglerne.
Image
Post Reply