Dit Navn: Denni
Dit Minecraft Navn: Kapawie
Alder: 25
Sted: Fyn, jordløse... vi har ret mange grise her..
Interesser: at tegne, spille spil. jeg kan godt li' spil hvor man kan lade fantasien løbe frit "minecraft"
Minecraft erfaring: jeg har brugt langt mere tid i multiplayer end single. Jeg har spillet meget sammen med mine venner. I ny og næ er der blevet spillet lidt single player, men jeg kan bedst li' multiplayer.
Hvor har du hørt om crafters.dk: fandt crafters.dk på minecraftlisten.dk. crafters.dk har regler som giver mening + man skal respektere andre spillere = en god oplevelse. Det er også vigtig for mig at jeg kan spille på serveren om ½ år. Mit intryk er at det er en god server som har styr på tingene.
Venner på serveren? første gang jeg spiller på den her server. En af mine venner er ved at ansøge pt.
Hvorfor vil du joine vores server: jeg har spillet på en anden dansk server i et års tid nu, men på grund af lag problemer som har stået på i lang tid nu tror jeg ikke det er noget for mig mere. Først gang man kommer ind i minecraft bygger man et lille jord hus, og efter et år har man større og mere episke ting i tankerne:). Er sikker på jeg nok skal bygge noget awesome hvis jeg bliver optaget.
Har du læst og forstået reglerne? ja, har læst dem igennem og jeg kan godt li hvordan de er sat op efter at beskytte verdenen. Ingen gider at spille i en grim verden.
personligt: jeg snakker ikke ret meget i starten, men det skal nok komme med tiden når jeg er blevet færdig med nogle projekter:D
ansøgning.
- julemand101
Re: ansøgning.
God ansøgning. Godkendt.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.