Ansøgning af serveren af Sand

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Sand

Ansøgning af serveren af Sand

Post by Sand »

Navn: Jeppe

Minecraft navn: jskj

Alder: 13

Sted: Midtjylland

Interesser: jeg spiller meget fodbold, og cykler. Er meget sammen med mine venner.

Erfaring: Jeg har spillet Minecraft i ca. to år. jeg har været med på en lille online server som mig og nogle venner (blandt andet: uldur, niel3532,) har bygget noget på sammen.

Hvor har jeg høret om Crafters?: Nogle af mine venner (uldur, niel3532,) spiller på serveren og så fortalte de mig om serveren, hvor jeg blev interesseret.

Venner fra serveren: uldur, niel3532.

Hvorfor vil jeg joine jeres server?: Jeg vil gerne være med på serveren, fordi en af mine venner (uldur) viste mig serveren, og jeg blev meget interesseret.

Har jeg læst og forstået reglerne? ja det har jeg og jeg forstår dem godt :D
maja4626

Re: Ansøgning af serveren af Sand

Post by maja4626 »

Nu hvor du har nogle venner på serveren, så vil jeg gerne have at du skriver lidt mere. Før at jeg godkender din ansøgning.

Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Image
Sand

Ansøgning af serveren.

Post by Sand »

Navn. Jeppe

Mit Minecraft navn: jskj

Alder: 13

jeg bor i en lille by ved navn Arnborg. I Midtjylland.

Interesser: jeg spiller Minecraft. og går til fodbold. jeg kan også rigtig godt lide at cykle.
jeg bruger meget af min tid på familie og venner, men jeg kan altid finde på at sidde lidt foran computeren.

Erfaring Jeg har spillet Minecraft i ca. 2 år. Jeg startede med at spille singelplayer, men fik seneren hen nogle venner til at starte en server. Hvor vi så kunne lade vores ideer flyde ud.

Hvor har jeg hørt om Crafters?: Jeg har nogle venner ( uldur, niel3532, ) som spiller på denne server. Hvor de så fortalte mig om Crafters. Da jeg blev meget interesseret i jeres kæmpe byggeriger, og spændene ting og sager.

Venner på serveren uldur, niel3532

Hvorfor vil jeg gerne joine jer? Jeg kan godt lide hvad i har bygget. Og det ser spændende ud. Mange af mine venner siger at jeg er god til at bygge ting i spillet. Så der skal måske nok komme noget.

Jeg har læst og forstået reglerne.

Håber at det var godt nok. jeg har også kigget lidt på de andre ansøgninger, og fået lidt inspiration fra dem.
Kachuu

Re: Ansøgning af serveren.

Post by Kachuu »

Godkendt.

Log på og fang en moderator for en test.
Negative abelort kachuu - ChristinaKipker.

Hvis jeg virker sur og negativ, så tænkt på det på denne måde: Jeg er sur og negativ - Så i ikke behøves at være det !
maja4626

Post by maja4626 »

Fejlede første test, kan komme igen om 24 timer.
Image
Ch0x

Post by Ch0x »

Promoted.
Post Reply