Tekkit

Diskussion af klient/server mods og texturepacks.
Post Reply
User avatar
Richsolid
Posts: 5
Joined: 15 Feb 2012, 20:44

Tekkit

Post by Richsolid »

Hej Folkens :)
Den sidste uges tid har jeg fulgt med i "The Yogcast" Lp af Tekkit, og jeg er faldet for det, men det er også meget kompliceret at komme ind i (Det er svært). Men det kunne være fedt hvis det var muligt, at lave en verden med Tekkit ligesom man har en med Skyworld osv. Da jeg tror at det ville resultere i, at der vil blive bygget mange spændende ting, kompliceret jernbaner, og utrolig velfungerende maskiner. :D :

:D ~RichSolid~ :D
User avatar
Casper98dk
Posts: 1088
Joined: 31 Dec 2010, 13:47
Location: In-game building something.

Re: Tekkit

Post by Casper98dk »

Det vil ikke kunne lade sig gøre at lave en verden med modded. da hele serveren skal moddes så, og derfor også alle clienterne der vil ind på Crafters.dk

Det ville kunne lade sig gøre at lave en ekstra server hvor det kører på men jeg ved ikke hvor interesseret Xcanner er i det.
Image
Tidligere Avis redaktør. Nu ham der brokker sig. Og ser jer bygge.

-Casper
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Tekkit

Post by julemand101 »

Det er noget jeg gerne vil se på når Minecraft får officiel support for mods da der snakkes om at gøre det muligt at få klienterne til selv at hente alle de nødvendige mods der kræves for at spille på serveren. Men så længe det kræver at brugeren skal gøre noget manuelt arbejde er det ikke noget jeg er interesseret i at have på serveren.

Man kunne starte en anden server men jeg synes ikke vi skal splitte vores brugere op i to serveren. Så skulle man lave noget med fælles chat men er stadig ikke helt fan af den ide da det stadig besværliggør trade mellem brugere.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
User avatar
Casper98dk
Posts: 1088
Joined: 31 Dec 2010, 13:47
Location: In-game building something.

Re: Tekkit

Post by Casper98dk »

julemand101 wrote:Det er noget jeg gerne vil se på når Minecraft får officiel support for mods da der snakkes om at gøre det muligt at få klienterne til selv at hente alle de nødvendige mods der kræves for at spille på serveren. Men så længe det kræver at brugeren skal gøre noget manuelt arbejde er det ikke noget jeg er interesseret i at have på serveren.

Man kunne starte en anden server men jeg synes ikke vi skal splitte vores brugere op i to serveren. Så skulle man lave noget med fælles chat men er stadig ikke helt fan af den ide da det stadig besværliggør trade mellem brugere.
*LIKE*

Lige mine ord.
Image
Tidligere Avis redaktør. Nu ham der brokker sig. Og ser jer bygge.

-Casper
User avatar
MemorianX
Posts: 123
Joined: 07 Nov 2010, 14:06

Re: Tekkit

Post by MemorianX »

Hvis det endeligt skulle gøres noget med en ny server og med mange mods er tekkit et af de bedste alternativer der ude da det kræver minimalt fra brugernes side.
De bruger deres egen launcher der henter alt ned en ny minecraft installation, og modder den efterfølgende. Den nye installation ligger også i sin egen mappe så man kan forsætte med at spille vanilla uden at bekymre sig om at miste saves eller blande noget data.
User avatar
Richsolid
Posts: 5
Joined: 15 Feb 2012, 20:44

Re: Tekkit

Post by Richsolid »

Hehe ok, ville også lige høre om det var muligt, men så nøjes jeg bare med vanlila Minecraft online :D

:D ~RichSolid~ :D
User avatar
xcanner
Posts: 1748
Joined: 06 Nov 2010, 03:22
Contact:

Re: Tekkit

Post by xcanner »

Tekkit er ved at voksende, dog er det træst at der f.eks. er fejl i den "server pakke" man henter.

Vi har haft Tekkit kørende lidt på test serveren, mest for sjov. Min drøm er at engang bliver det muligt at have en "Tekkit" world kørende, som spillere med den rette klient kan benytte. Når dette bliver muligt så :D
It's all about the community
User avatar
Casper98dk
Posts: 1088
Joined: 31 Dec 2010, 13:47
Location: In-game building something.

Re: Tekkit

Post by Casper98dk »

Cool :) Ellers er der masser af servere der ude, hvis du har brug for en smule Tekkit eller lignende mod packs, derude :)
Image
Tidligere Avis redaktør. Nu ham der brokker sig. Og ser jer bygge.

-Casper
User avatar
Scrollzz
Posts: 211
Joined: 02 Jan 2012, 20:43

Re: Tekkit

Post by Scrollzz »

Elsker tekkit! Kunne være nice med en tekkit world :) .
User avatar
andreas1xd
Posts: 114
Joined: 05 Apr 2011, 13:41

Re: Tekkit

Post by andreas1xd »

Altså da jeg skulle igang med Tekkit, opsøgte jeg forums wikis og prøvede mig frem :mrgreen:

Jeg er os så heldig at kende Rekalty der er enormt nizzle til det Tekkit. Og efterhånden blev jeg bare bedre.
Så mit bedste råd er at prøve sig frem og tage failures med på vejen :) for det er sgu ikke første gang man spiller det, at man kan lave de sygeste fabrikker. 8-)


-andreas1xd
Post Reply