Ansøgning fra en ægte craft-unge!

Ansøgninger som er afvist.
ehrenreichkure

Ansøgning fra en ægte craft-unge!

Post by ehrenreichkure »

Navn: Marcus

Minecraft Navn: ehrenreichkure

Alder: 10

Bosat i: Holbæk

Interresser: minecraft, springgym., minecraft, udspring, minecraft, youtube, minecraft og forresten minecraft

Minecraft erfaringer: Har spillet minecraft i 3 år, så jeg er en ægte multi-single-minecraft-unge helt til fingerspidserne. Har spillet på servere i 2 år. Jeg er bl.a. ved at bygge Frihedsgudinden som creeper. :geek:

Venner: xcanner, ninjastick og flatness727

Hvorfor vil jeg være med på jeres server: Jeg har været rigtig meget inde på crafters.dk og se hvad der bliver bygget. Det er en megasej server, som har en masse sjove ting. Jeg kommer hele tiden på nye gode idéer når jeg er derinde. Mine minecraft-venner xcanner og ninjastick er begge medlemmer og dem skriver jeg tit med når jeg er inde på serveren.

Har du forstået og accepteret reglerne: Jeg har været så meget inde på crafter.dk, at jeg ikke er i tvivl om reglerne og det er kanon regler. Så JA

Jeg vil godt lige fortælle at jeg har fået en masse kammerater med og har også fået min skolelærer til at bruge minecraft i matematik nogle gange. Så er det sjovt at være i skole. :lol:
User avatar
xcanner
Posts: 1748
Joined: 06 Nov 2010, 03:22
Contact:

Re: Ansøgning fra en ægte craft-unge!

Post by xcanner »

Ansøgning afvist, du virker alt for umoden og har lyver om din alder. Kan anbefale www.minecraftlisten.dk til at finde en anden server!
It's all about the community
User avatar
EMIGoLD
Posts: 98
Joined: 04 Feb 2012, 13:07

Re: Ansøgning fra en ægte craft-unge!

Post by EMIGoLD »

xcanner wrote:Ansøgning afvist, du virker alt for umoden og har lyver om din alder. Kan anbefale http://www.minecraftlisten.dk til at finde en anden server!
Ved ikke om det er det du referer til omkring umodenhen, men i dag var han inde og chikanere acvteam26 og jeg i vores firma's hovedkvarter, ved siden af UB ambassaden. Vi bad ham gentagende gange om at stoppe men han lyttede ikke.

Det virkede meget som om det ligger til hans natur at opføre sig sådan, og håber på at han får et ban.
The ban hammer will speak!
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Ansøgning fra en ægte craft-unge!

Post by julemand101 »

Banned
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
ehrenreichkure

Re: Ansøgning fra en ægte craft-unge!

Post by ehrenreichkure »

xcanner wrote:Ansøgning afvist, du virker alt for umoden og har lyver om din alder. Kan anbefale http://www.minecraftlisten.dk til at finde en anden server!
Hej Igen
Jeg må desværre anmode jer om at undgå at beskylde andre for at lyve. Jeg har hjulpet min søn "ehrenreickkure" med ansøgningen til jer, da han bruger meget tid på jeres server. Han har selv sagt nogenlunde hvad der skulle stå i ansøgningen, hvilket jeg synes er umiddelbart ok. Det er selvfølgelig helt på sin plads hvis ikke i ønsker ham som medlem af jeres server.
Marcus bliver 10 år d. 19. sept., så det var mig, der bestemte at skrive 10 år i ansøgningen.
Jeg vil gerne have, at i kontakter mig på kure640@gmail.com, så jeg evt. kan høre begrundelsen for afvisningen eller hvis Marcus har skrevet noget upassende til jer, som jeg bør vide.
På forhånd tak.
MVH Rikke Kure
ehrenreichkure

Re: Ansøgning fra en ægte craft-unge!

Post by ehrenreichkure »

Uuups. Jeg så først topics efter mit svar til jer. Jeg har for 2 minutter siden haft en snak med sønneke om, at han skal opføre sig ordentligt, hvis han går på crafters.dk. Jeg synes naturligvis ikke det er ok at han spolerer spillet for nogen. I skal selvfølgelig heller ikke beskylde ham for at lyve.. men men.. God vind fremover og alt det der. Jeg beklager ulejligheden.
R. Kure
User avatar
xcanner
Posts: 1748
Joined: 06 Nov 2010, 03:22
Contact:

Re: Ansøgning fra en ægte craft-unge!

Post by xcanner »

ehrenreichkure wrote:
xcanner wrote:Ansøgning afvist, du virker alt for umoden og har lyver om din alder. Kan anbefale http://www.minecraftlisten.dk til at finde en anden server!
Hej Igen
Jeg må desværre anmode jer om at undgå at beskylde andre for at lyve. Jeg har hjulpet min søn "ehrenreickkure" med ansøgningen til jer, da han bruger meget tid på jeres server. Han har selv sagt nogenlunde hvad der skulle stå i ansøgningen, hvilket jeg synes er umiddelbart ok. Det er selvfølgelig helt på sin plads hvis ikke i ønsker ham som medlem af jeres server.
Marcus bliver 10 år d. 19. sept., så det var mig, der bestemte at skrive 10 år i ansøgningen.
Jeg vil gerne have, at i kontakter mig på kure640@gmail.com, så jeg evt. kan høre begrundelsen for afvisningen eller hvis Marcus har skrevet noget upassende til jer, som jeg bør vide.
På forhånd tak.
MVH Rikke Kure
Hej Rikke

Eftersom din søn påstod følgende på serveren:

Code: Select all

2012-08-13 13:47:51	ehrenreichkure	jeg er 6 år jeg kan næsten ikke læse
Mener jeg vi har fuld ret til at påpege at han lyver. Desuden kom han med en masse undskyldninger om dit og dat for at slippe for at lave en ansøgning og havde generelt en meget umoden opførelse.

Dette er ikke noget vi gider at have på crafters.dk, vi bruger meget tid og penge for at modne danske Minecraft spillere kan have en kvalitetsserver som er gratis.
It's all about the community
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Ansøgning fra en ægte craft-unge!

Post by julemand101 »

Jeg valgte at udelukke din dreng fra serveren fordi jeg fik besked fra andre brugere at han ikke havde opført sig ordentligt overfor dem. Derfor tjekkede jeg hvad din dreng havde skrevet i chatten samt hørt omkring hans opførsel og traf så den beslutning at ban ham fra serveren (gøre således han ikke kan komme ind på serveren længere).

Min beslutning skal ses således at vi er en server med mange spillere der er en del ældre end din søn og hvor der skal være plads til alle. Dette betyder også at hvis enkelte spillere tager for meget opmærksomhed eller gør livet surt for andre inde på serveren så har vi som administratorer og moderatorer et problem der skal løses. Eftersom din søn ikke virkede som passende i den målgruppe vi forsøger at have på Crafters.dk (modne spillere) så traf jeg den beslutning at smide ham ud.

Det skal siges at jeg har som sådan intet imod din søn og han har ikke gjort noget som han bør straffes for. Han passer bare ikke ind på den her server hvor vi som sagt har en målgruppe der siger "modne spillere". Der findes mange andre Minecraft servere hvor målgruppen er en del yngre og det er også dette xcanner henviser til.

Hvis du har yderligere spørgsmål til sagen er du velkommen til at skrive i denne tråd. :)
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
ehrenreichkure

Re: Ansøgning fra en ægte craft-unge!

Post by ehrenreichkure »

Hej igen
Ja som sagt, så fik jeg dumt nok ikke læste de øverste topics på tråden før jeg skrev første gang. Det er rigtigt fint at i har skrevet tilbage til mig.
Jeg har igår bedt Marcus om at fortælle mig hvad han havde gjort på crafters, men ville ikke ud med det. Så er det godt vi lige får styr på det hér :) Jeg har derefter bedt ham om, ikke at gå på crafters.dk mere. Jeg var ikke klar over, at det er en server for voksne mennesker..hæ..hæ.. Så jeg vil forsøge at sætte mig mere ind i minecraft-spillet og evt. finde nogle andre servere han kan spille på - forhåbentlig uden at blive uvenner med nogen!!!
Jeg forsøger ligeledes at slette hans brugernavn fra dette forum, hvis det lader sig gøre.
Jeg beklager endnu engang ulejligheden dybt. Fortsat god minecraft-vind fremover!
MVH R. Kure
ehrenreichkure

Re: Ansøgning fra en ægte craft-unge!

Post by ehrenreichkure »

Nå for syv s.... Jeg troede jeg kunne slette profilen eller i det mindste ændre kodeordet, så sønneke ikke logger på, men det ka je´´ ik´find´u´a´!! Hjælp?!!
Den umulige mor...
Post Reply