Spørgmål til reglerne

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
Post Reply
EMIGoLD

Spørgmål til reglerne

Post by EMIGoLD »

Hej crafters...

Jeg har spørgsmål til reglerne omkring desert temples:
Speciel regel for adventure world:
Bemærk at man ikke kan gøre “krav” på Strongholds, Jungle Temples og Desert Temples i Adventure world, ligeledes frabedes man at fjerne blocks fra Strongholds, Jungle Temples og Desert Temples (det vil blive betragtet som griefing). Det er i orden er tømme eventuelle skattekister og erstatte “cracked stone bricks”, “mossy stone bricks” og “chiseled stone brick” med almindelige stone bricks.
Hvis man ikke må fjerne blocks, hvordan er det så muligt at komme ned til der hvor skatkisterne er, i et desert temple i adventure world?

Mvh. EMIGoLD
The ban hammer will speak!
Zicy

Re: Spørgmål til reglerne

Post by Zicy »

Ødelæg en blok og sæt den igen når du går ;)
Image
PennisPuff

Post by PennisPuff »

zicy wrote:Ødelæg en blok og sæt den igen når du går ;)
griefer! :D jeg tror det er godt du spørg :D
xcanner

Post by xcanner »

EMIGoLD wrote:Hej crafters...

Jeg har spørgsmål til reglerne omkring desert temples:
Speciel regel for adventure world:
Bemærk at man ikke kan gøre “krav” på Strongholds, Jungle Temples og Desert Temples i Adventure world, ligeledes frabedes man at fjerne blocks fra Strongholds, Jungle Temples og Desert Temples (det vil blive betragtet som griefing). Det er i orden er tømme eventuelle skattekister og erstatte “cracked stone bricks”, “mossy stone bricks” og “chiseled stone brick” med almindelige stone bricks.
Hvis man ikke må fjerne blocks, hvordan er det så muligt at komme ned til der hvor skatkisterne er, i et desert temple i adventure world?

Mvh. EMIGoLD
Som andre har forstået, kan du vel bare sætte den igen. Eller smutte i PvP world :-)
It's all about the community
Post Reply