Ansøgning yo fra Odrengen mand :)

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Odrengen

Ansøgning yo fra Odrengen mand :)

Post by Odrengen »

Dit Navn: Oskar

Dit Minecraft Navn: Odrengen

Alder: 14

Sted: Jylland.

Interesser: Spil, computer, Minecraft, lave Youtube videoer

Minecraft erfaring: Har du spillet Minecraft før? Singleplayer eller multiplayer på en anden server? Hvis ja, hvor lang tid?
Har spillet inde på ADOMinecraft i lang tid og var også admin der inde. Spiller en masse singleplayer som jeg også laver Youtube videoer med

Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem mathiasdj

Venner på serveren? Skriv deres in-game nicks her mathiasdj

Hvorfor vil du joine vores server: Her kan du så skrive om hvorfor du vil ind på vores server, har du kigget rundt omkring og set hvad vi har bygget? Kan du lide det du har set og mener du at du kan være med til at gøre serveren bedre og bygge noget fedt?.

Serveren ser fantastisk ud, bygningerne som folk har bygget er meget flotte, har kigget meget rundt på jeres world map og må sige at den store vulkan bygget af FedeAnderzen, som jeg hørte var blevet bygget fra bunden af. Ser meget flot ud og jeg kunne godt tænke mig at joine en server hvor folk faktisk bygger flotte ting :)
Den server jeg spiller på i øjeblikket har admins som ikke vil lade en være i fred, og siden crafters.dk ser så professionel ud, regner jeg med at adminsne ved hvad de laver :)

Har du læst og forstået reglerne? Brug noget tid på at læse reglerne og hvis du er i tvivl om noget, så spørg ingame.
Jeps jeps har læst dem :)

Image
Ninjastick

Re: Ansøgning yo fra Odrengen mand :)

Post by Ninjastick »

Godkendt pga. pandaen!

Kom ind på serveren og få en test i reglerne.

-Stick
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
xcanner

Re: Ansøgning yo fra Odrengen mand :)

Post by xcanner »

Testet og promoted
It's all about the community
Post Reply