minecraft ansøning

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
kakao03c

minecraft ansøning

Post by kakao03c »

Dit Navn: Mit navn er Daniel.

Dit Minecraft Navn: kakao03c

Alder: Jeg er 15 år

Sted: Jeg bor på fyn i strib.

Interesser: Jeg bruger det meste af min fritid på at spille alle mulige spil med min venner. Helst med mine venner, da jeg syntes det er sjovest. Lige fortiden spiller jeg en del Battlefield 3, League of Legends, og nu vil jeg gerne begynde at spille Minecraft , sammen med mine venner.

Lige nu er jeg på efterskole i skanderup.

Minecraft erfaring: Jeg har spillet rat meget Minecraft, i forhold til mine venner, og jeg er klar til at hjelpe med serven.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Jeg har hørt om jer igennem mine venner som hedder Jacob (minecraft navn kan ikke huske).

Venner på serveren? Jacob (minecraft navn jeg ikke kan huske)

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg kunne godt tænke mig at spille med mine venner, og have det sjovt på Minecraft, sammen med andre personer, i stedet for at spille det alene.

Har du læst og forstået reglerne? Ja, jeg har læst og er indforstået med reglerne.

Lige en ekstra info: Jeg er ordblind, og der kan derfor forekomme grammatiske fejl eller forkerte bøjninger, i det jeg skriver. Det ville være rarest hvis i ikke siger noget til det, da jeg ikke kan gøre for det. Det skal også lige siges at det godt kan tage mig lang tid at skrive, da jeg prøver på at skrive det uden stavefajl
Ninjastick

Re: minecraft ansøning

Post by Ninjastick »

Godkendt. Kom ind på serveren og få en test i reglerne.

-Stick
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
Ninjastick

Re: minecraft ansøning

Post by Ninjastick »

Testet og promoted.

-Stick
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
Post Reply