Navn: Angelica.
Dit Minecraft Navn: Angel_6.
Alder: 13.
Sted: Nord Norge, er Dansk men bor i Nord Norge.
Interesser: Mange spil da jeg keder mig let, minecraft, paranormal free indie horror game, slender, hestespil, ps3 skyde spil, vand.
Minecraft erfaring: Har spildt minecraft i mindst 2 år, spiller meget singleplayer, men har også spild multiplayer og online, vis jeg kan komme til at spille på en online server så vil jeg altid gerne spilde.
Hvor har du hørt om crafters.dk: Har fået det af vide af Alexander Møller Riedel.
Venner på serveren?: Alexander_mr.
Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil gerne ind på jeres server fordi, jeg elsker at hygge mig sammen med Alexander_mr, men også fordi jeg elsker at hygge mig med andre folk, Ja jeg har set hvad i har bygget og jeg elsker at se nogen være opfindsomme, jeg elsker at se på hvad andre folk har bygget, det kan godt være at jeg stjæler nogle ideer men ellers ikke andet, jeg tror at jeg kan bygge noget fedt, men jeg er ikke helt sikkert.
Har du læst og forstået reglerne?: Ja jeg har læst dem og forstået dem. Jeg kan godt lide at der er regler, så der ikke kommer en hel masse dumme folk ind.
Om mig selv: Jeg er en glad og frisk pige, jeg elsker at hygge mig med andre drenge, da jeg ikke er så meget sammen med pigerne fra min klasse, jeg elsker at være sjov men er fordet meste seriøst når jeg bygger noget, jeg elsker at dovne den af ved pcen og finde på nye ting når jeg spiller alene, men jeg kan godt være lidt usikker når jeg laver ting, men fordet meste sikker.
Jeg finder på mange skøre ting når jeg spilder minecraft, men laver også mange flotte ting, selvom jeg ikke syns det selv. En af grundene at jeg sidder spiller meget minecraft er at her oppe i Nord Norge er der ikke så meget at lave, så jeg sidder og fantasere mig ind i minecraft og finder på skøre ting, eller flotte ting, men holder de skøre ting får mig selv.
ansøgning angel_6
- Ninjastick
Re: ansøgning angel_6
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
- Ninjastick
Re: ansøgning angel_6
Testet og promoted.
-Stick
-Stick
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...