Jailet

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
lillemigxd

Jailet

Post by lillemigxd »

Kan ikke forstå hvorfor jeg blevet jailet. Nu har jeg været jailet i over en måned og der står stadig ikke på hjemme siden hvorfor, så hvis i kan forklare mig hvorfor jeg er blevet jailet, og hvornår jeg kommer ud igen. Jeg vil rigtig gerne spille videre så håber i vil hjælpe :?
Hilsen Lillemigxd
Sighvatur

Re: Jailet

Post by Sighvatur »

Jailed for grief: ødelagt andres bygning/konstruktioner.
Lokation: Hospitalet i Spawn Byen/DR Byen
Du fik en straf på 5 dages jail, men systemet har åbenbart glemt at unjaile dig igen efter de 5 dage.
Og jo det står på hjemmesiden.

edit: du skulle gerne være unjailed nu.
Mvh.
Formanden i The Islanders
Image
lillemigxd

Post by lillemigxd »

Okay men det der står er en gammel jail :D
maja4626

Post by maja4626 »

lillemigxd
Der stod jo et pænt skilt i fængslet, at du skulle snakke med julemanden101 først.
Og det vidste du udmærkede godt, kan selv huske at vi snakkede om det i chatten. Hvis det bliver nødvendig, så kan jeg også godt finde den chat frem.
Image
julemand101

Post by julemand101 »

lillemigxd:
På hvilken måde er det du ikke forstår betydningen af det skilt jeg placerede i dit jail? Og på hvilken måde kan det være du ignorere denne detalje i den her klage? Og hvorfor har du ikke skrevet en PM til mig når det var præcis det du fik af vide du skulle gøre?

Men nej du vælger i stedet at sige det ikke er så vigtigt og kalder mig en klaphat og gør et kæmpe nummer ud af det. Faktisk så forsøger du allerede fra start af at lyde som om du ikke aner hvad du skal gøre selvom det står klart og tydeligt på det skilt jeg satte (skrev ban i stedet for jail men enhver kan regne ud hvad jeg mener). Din undskyldning for ikke at skrive til mig er at det ikke er noget stort problem at du er jailed... O.o

Jeg har nu banned dig selvom du på ingen måde var i nærheden af et ban men efter den her sag hvor du har forsøgt at manipulere med moderatorerne (det lykkedes dig at blive lukket ud trods du ikke har talt med mig!) ser jeg ingen anden udvej end at ban dig. Jeg tvivler desuden på du kommer ind igen da det er meget sjældent vi har set så grove tilfælde af falsk forklaring!

Grunden til jeg jailede dig var jeg skulle tale med dig omkring en meget stor grief sag som brugeren Spaxics stod bag hvor han smadrede store dele af spawn totalt. Han har opgivet dig som ven og derfor ville jeg gerne have en forklaring fra dig samt forhindre du begyndte på et gengældelsesangreb. Sagen var lidt kringlet samt jeg kunne ikke skrive en jailbesked på vores admin system så jeg valgte at sætte et skilt da jeg forventede du kunne regne ud hvad du skulle gøre (du er trods alt blevet medlem herinde hvilket kræver du kan læse skilte).

Et ban syntes jeg ville være for meget men ville selvfølgelig have gjort at du skrev inde på forummet fra start. Jeg tænkte dog at du bare havde et minimum af forstand i hovedet. Men jeg tog åbenbart fejl.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
lillemigxd

Post by lillemigxd »

-.-'
julemand101

Post by julemand101 »

lillemigxd wrote:-.-'
Hvis det er din forklaring så må det blive ved det. Jeg håbede du var villig til at give en forklaring på hvorfra du kender Spaxics og om du er klar over hvad det er han har gjort. Men hvis det ikke er noget du vil kommentere på så fint nok.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
lillemigxd

Post by lillemigxd »

Jeg kender spaxics fra skolen , jeg vidste intet om at han ville griefe. Jeg havde slet ingen ide om at han ville griefe, han havde ikke fortalt mig det. Jeg tror også bare det var noget han lige fandt på :/ Håber det er en ordenlig forklaring.
P.S jeg kunne ikke selv finde på at gøre det.
julemand101

Post by julemand101 »

lillemigxd wrote:Jeg kender spaxics fra skolen , jeg vidste intet om at han ville griefe. Jeg havde slet ingen ide om at han ville griefe, han havde ikke fortalt mig det. Jeg tror også bare det var noget han lige fandt på :/ Håber det er en ordenlig forklaring.
P.S jeg kunne ikke selv finde på at gøre det.
Udmærket jeg siger mange tak for forklaringen som jeg egentlig bare gerne ville have haft fra start. Hvis vi nogensinde skal genoverveje din sag så hjælper det kraftigt.
lillemigxd

Post by lillemigxd »

Hvad skal det betyde??? :)
Post Reply