vil gerne blive VIP MW2es

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
MW2es

vil gerne blive VIP MW2es

Post by MW2es »

jeg hedder Esben

mit Minecraft Navn er MW2es

Alder: 14 15 om en månde

Sted: københavn

Interesser: computer er en stor ting i mit liv så jeg elsker at spille spil som minecraft og Battlefield 3 og rode men computer og fx. minecraft server som jeg tester plugin på for at se hvad de gør

har spillet i over et år både Singleplayer og multiplayer jeg elsker at bygge med redstone og expermenter i minecraft jeg har tænk at jeg ville bygge en pvp arena til serveren så vil man vil pvp så er det i en arena hvor der er folk som kan se på vis de ikke vil være med

Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem alexander_mr en ven som jeg har spillet en hel del med og vil spille mere med som jeg håber at jeg kan på den her server

Venner på serveren? alexander_mr , toolcase

Hvorfor vil du joine vores server: jeg har lyst til at prøve noget nyt og starte en ny survival i stedt for at spille på en server hvor men har alt og jeg gider ikke at spille på en server hvor det er amatør der stå bag den den her server vikker som en god server som jeg vikkeli vil spille på sammen med to af mine venner (aleander_mr, toolcase) og så vil jeg bygge nogen nye ven skaber op eller prøve jeg syns det er fedt at i har
webauktion det giver så man muliheder for at sælge og købe ting

Har du læst og forstået reglerne?Brug noget tid på at læse reglerne og hvis du er i tvivl om noget, så spørg ingame.

jeg har forstået reglerne og jeg vil over holde dem

jeg har spillet på alt for mange lorte minecraft sever hvor der er mange som snyder men efter jeg har set kirke gåren kan jeg se at i tar hånd om folk som snyder

det er et hus som jeg har bygget på en server
billde til server.jpg
udskyl vis der er stave fejl jeg er ord blind så har lidt svært ved at skrive det her
Last edited by MW2es on 30 Sep 2012, 09:48, edited 3 times in total.
Image
Ninjastick

Re: vil gerne blive VIP MW2es

Post by Ninjastick »

MW2es wrote:Dit Navn: Esben

Dit Minecraft Navn: MW2es

Interesser: Spil, computer, minecraft , Battlefield 3

Minecraft erfaring: Har du spillet Minecraft før? Singleplayer eller multiplayer på en anden server? Hvis ja, hvor lang tid?
har spillet i over et år både Singleplayer og multiplayer

Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem alexander_mr

Venner på serveren? alexander_mr

Hvorfor vil du joine vores server: jeg vil spille med min ven alexander_mr og bygge med redstone har fx. bygget en 4x4 dør

Har du læst og forstået reglerne?Brug noget tid på at læse reglerne og hvis du er i tvivl om noget, så spørg ingame.

jeg har forstået reglerne

jeg har spillet på alt for mange lorte minecraft sever
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
Ninjastick

Post by Ninjastick »

MW2es wrote:jeg hedder Esben

mit Minecraft Navn er MW2es

Interesser: computer er en stor ting i mit liv så jeg elsker at spille spil som minecraft og Battlefield 3 og rode men computer og fx. minecraft server som jeg tester plugin på for at se hvad de gør

har spillet i over et år både Singleplayer og multiplayer jeg elsker at bygge med redstone og expermenter i minecraft jeg har tænk at jeg ville bygge en pvp arena til serveren så vil man vil pvp så er det i en arena hvor der er folk som kan se på vis de ikke vil være med

Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem alexander_mr en ven som jeg har spillet en hel del med og vil spille mere med som jeg håber at jeg kan på den her server

Venner på serveren? alexander_mr , toolcase

Hvorfor vil du joine vores server: jeg har lyst til at prøve noget nyt og starte en ny survival i stedt for at spille på en server hvor men har alt og jeg gider ikke at spille på en server hvor det er amatør der stå bag den den her server vikker som en god server som jeg vikkeli vil spille på sammen med to af mine venner (aleander_mr, toolcase) og så vil jeg bygge nogen nye ven skaber op eller prøve jeg syns det er fedt at i har
webauktion det giver så man muliheder for at sælge og købe ting

jeg har forstået reglerne og jeg vil over holde dem

jeg har spillet på alt for mange lorte minecraft sever hvor der er mange som snyder men efter jeg har set kirke gåren kan jeg se at i tar hånd om folk som snyder

det er et hus som jeg har bygget på en server
billde til server.jpg
udskyl vis der er stave fejl jeg er ord blind så har lidt svært ved at skrive det her

Godkendt, kom ind på serveren og tag en test.
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
Sighvatur

Post by Sighvatur »

Fejlede første test virkede usikker på reglerne, kan tage en ny om 24 timer.
Mvh.
Formanden i The Islanders
Image
maja4626

Post by maja4626 »

Testet & promoted :)
Image
Post Reply