Community Avisen - Tråden
- Zirtel
Re: Community Avisen - Tråden
Hvis i har lyst, kan i sikkeret få Casper98dk til at vise hans redstone til PvC eventet frem
- Casper98dk
sure thing.. dog lidt enkelt.. men meget fedtZirtel wrote:Hvis i har lyst, kan i sikkeret få Casper98dk til at vise hans redstone til PvC eventet frem
- FedeAnderzen
- julemand101
Vi har også Faxe2002's første redstone tæller/display der tæller en op hver gang man trykker på en knap. Desuden har vi også det glowstone tag på katadralen som kan tændes og slukkes som teateret så lavede i stor størrelse senere.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- FedeAnderzen
Ja har allerede katedral lyset på listen fordi det er lavet i et lidt andet design end det vi har i SC, desuden er teater designet hentet fra youtube, jeg mener faxes lamper er hans eget design, ikke ?julemand101 wrote:Vi har også Faxe2002's første redstone tæller/display der tæller en op hver gang man trykker på en knap. Desuden har vi også det glowstone tag på katadralen som kan tændes og slukkes som teateret så lavede i stor størrelse senere.
- julemand101
Ja det er et design vi selv kom frem til hvilket tog lidt tid. Det er sikkert vældig mere besværligt end nødvendigt.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- FedeAnderzen
Jeg lavede også selv et blok skifter design i sin tid, hvor efter jeg så på youtube at den kunne laves på under halvt så meget plads, så jeg tog det lille design
- Pars
Bare så du ikke glemmer det, vandfaldet i teateret evt. med prototype.
Jeg har måske også nogle gamle screenshots fra da jeg lavede minecart-roulette plus mit dørsystem.
Jeg har måske også nogle gamle screenshots fra da jeg lavede minecart-roulette plus mit dørsystem.
- Ninjastick
Det skulle vel aldrig være det dørsystem vi brugte 1 time af en nat på at fejlfinde på, vel ?Pars wrote:plus mit dørsystem.
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
- FedeAnderzen
Den er allerede på listenPars wrote:Bare så du ikke glemmer det, vandfaldet i teateret evt. med prototype.
Men ja Rouletten var for fed og hvis du har nogle af den gamle Hovedbanegård vil jeg gerne have dem også.