Dit Navn: Amalie
Dit Minecraft Navn: ramalie
Alder: 9
Sted: MidtJylland
Interesser: Atletik, Computer, Svømning...
Minecraft erfaring: Jeg har spillet minecraft mange gang. ja jeg har spillet i mange servere. Jeg har spillet minecraft siden 2010
Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem minecraftlisten.dk
Venner på serveren? Skriv deres in-game nicks her...........
Hvorfor vil du joine vores server: Den ser rigtig sjov ud og der er mange spillere så jeg vil gerne spille i en dansk server
Ja jeg har forstået reglerne : -)
Ansøgning til VIP
- xcanner
Re: Ansøgning til VIP
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)ramalie wrote:Dit Navn: Amalie
Dit Minecraft Navn: ramalie
Alder: 9
Sted: MidtJylland
Interesser: Atletik, Computer, Svømning...
Minecraft erfaring: Jeg har spillet minecraft mange gang. ja jeg har spillet i mange servere. Jeg har spillet minecraft siden 2010
Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem minecraftlisten.dk
Venner på serveren? Skriv deres in-game nicks her...........
Hvorfor vil du joine vores server: Den ser rigtig sjov ud og der er mange spillere så jeg vil gerne spille i en dansk server
Ja jeg har forstået reglerne : -)
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
It's all about the community