Ansøgning - Simonjohst

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
simonjohst
Posts: 1
Joined: 28 Dec 2012, 13:53

Ansøgning - Simonjohst

Post by simonjohst »

Navn: Simon Johst

Minecraft navn: simonjohst

Alder: 18

sted: Hjørring, Nordjylland

Interesser: Fodbold, træning, computer mm.

minecraft erfaring: ca 1 års erfaring med mindst 2 timers minecraft om ugen. Jeg ser minecraft vidoer på youtube tit.
Hvor jeg har hørt om severen og crafters.dk: En minecraft server liste


hvorfor jeg vil joine serveren: Fordi jeg synes det er helt vildt med alt det i har bygget kun på survival, dels også fordi jeg vil hjælpe med at føre det videre . jeg kan også godt lide samfundet med metroerne og bobs . det bedste ved serveren er det med at alle hjælper hinanden og hvis man høster noget eller tager noget giver man noget tilbage.

har jeg læst og forstået reglerne: jeg har gået dem igennem, jeg er især enig i at vi skal bevare naturen så når man fælder et træ planter man et nyt

jeg håber i vil tage mig med i denne fantastiske server
mvh. Simonjohst
User avatar
Sighvatur
Posts: 341
Joined: 01 Jun 2011, 01:32
Location: The Island HQ

Re: Ansøgning - Simonjohst

Post by Sighvatur »

Tollak18 wrote:Navn: Sebastian Tollak

Minecraft navn: Tollak18

Alder: 12

sted: Viborg,midtjylland

Interesser: fodbold både i tv og på banen, pc spil som v-man,minecraft,css,fifa... :P

minecraft erfaring: ca 2 års erfaring med mindst 2 timers minecraft om ugen det første år.det andet år er det blevet til ca. en 1 time om ugen :D . jeg har spillet mest singelplayer men på det seneste har jeg spillet meget multiplayer med mine venner:)

Hvor jeg har hørt om severen og crafters.dk: min onkel som også spiller på serveren (jacobbotollak) :D

Venner på serveren: min onkel (jacobBotollak) min fætter (ctollak) og min storebror (tobiastollak) 8-)

hvorfor jeg vil joine serveren: Fordi jeg synes det er helt vildt med alt det i har bygget kun på survival, dels også fordi jeg vil hjælpe med at føre det videre 8-) . jeg kan også godt lide samfundet med metroerne og bobs :D . det bedste ved serveren er det med at alle hjælper hinanden og hvis man høster noget eller tager noget girver man noget tilbage.

har jeg læst og forstået reglerne: jeg har gået dem igennem med min onkel en gang og læst dem 2 gange yderliger. jeg er især enig i at vi skal bevare naturen så når man fælder et træ planter man et nyt :)

jeg håber i vil tage mig med i denne fantastiske server
hilsen Sebastian (tollak18)
simonjohst wrote:Navn: Simon Johst

Minecraft navn: simonjohst

Alder: 18

sted: Hjørring, Nordjylland

Interesser: Fodbold, træning, computer mm.

minecraft erfaring: ca 1 års erfaring med mindst 2 timers minecraft om ugen. Jeg ser minecraft vidoer på youtube tit.
Hvor jeg har hørt om severen og crafters.dk: En minecraft server liste


hvorfor jeg vil joine serveren: Fordi jeg synes det er helt vildt med alt det i har bygget kun på survival, dels også fordi jeg vil hjælpe med at føre det videre . jeg kan også godt lide samfundet med metroerne og bobs . det bedste ved serveren er det med at alle hjælper hinanden og hvis man høster noget eller tager noget giver man noget tilbage.

har jeg læst og forstået reglerne: jeg har gået dem igennem, jeg er især enig i at vi skal bevare naturen så når man fælder et træ planter man et nyt

jeg håber i vil tage mig med i denne fantastiske server
mvh. Simonjohst

Skriv din egen. Du har en chance tilbage.
Mvh.
Formanden i The Islanders
Image
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Ansøgning - Simonjohst

Post by julemand101 »

Inaktiv.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply