Vip ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
EsbenPoerneki
Posts: 2
Joined: 05 Jan 2013, 14:19

Vip ansøgning

Post by EsbenPoerneki »

Navn: Esben
:spiller under navnet Esbenpoerneki
Jeg er 15 år
interesser: Minecraft,Fritid;venner,hobby samt Elektronik.
Jeg kender serveren fra mine venner , jacobsp12 Slik_Lars,og cedrikpedersen som snakker meget om serveren og da jeg kom ind i serveren blev jeg virkelig overasket over det arbejde i havde gjort :o altså selve bygningerne det var utroligt.
Jeg vil spille i serveren fordi selvfølgelig det er en bedste server i danmark men også pga. 0 grief 0 hack og gode regler
jeg har læst jeres regler og gennemgået dem mange gange og selvfølgelig accepteret dem :D .
jeg vil gerne være vip/admin fordi jeg altid bliver griefet så det vil jeg prøve at sætte en stopper for via Kick/ban jeg håber i ved hvor irreterende nærmest sårene det er at blive griefet :cry: . jeg håber i vil hjælpe med at stoppe griefere/ hacker

Esbenpoerneki
User avatar
maja4626
Posts: 577
Joined: 25 Jun 2011, 18:44

Re: Vip ansøgning

Post by maja4626 »

EsbenPoerneki wrote:Navn: Esben
:spiller under navnet Esbenpoerneki
Jeg er 15 år
interesser: Minecraft,Fritid;venner,hobby samt Elektronik.
Jeg kender serveren fra mine venner , jacobsp12 Slik_Lars,og cedrikpedersen som snakker meget om serveren og da jeg kom ind i serveren blev jeg virkelig overasket over det arbejde i havde gjort :o altså selve bygningerne det var utroligt.
Jeg vil spille i serveren fordi selvfølgelig det er en bedste server i danmark men også pga. 0 grief 0 hack og gode regler
jeg har læst jeres regler og gennemgået dem mange gange og selvfølgelig accepteret dem :D .
jeg vil gerne være vip/admin fordi jeg altid bliver griefet så det vil jeg prøve at sætte en stopper for via Kick/ban jeg håber i ved hvor irreterende nærmest sårene det er at blive griefet :cry: . jeg håber i vil hjælpe med at stoppe griefere/ hacker

Esbenpoerneki
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Image
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Vip ansøgning

Post by julemand101 »

Inaktiv.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply